Cześć kochani! Dziś przygotowałam dla Was recenzję lakierów do paznokci firmy Pablo Color. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia posta!

Lakiery do paznokci firmy Pablo Color nie są co prawda lakierami hybrydowymi, coraz powszechniejszymi w polskich domach, lecz klasycznymi lakierami, właśnie dla osób, które ciągle nie zaopatrzyły się w zestawy hybrydowe. Pablo Color nie jest może jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek, ale z pewnością jest godna polecenia i w tej recenzji postaram się Wam udowodnić dlaczego.
W swojej kolekcji klasycznych lakierów, tych z firmy Pablo Color mam sporo, a z pewnością stanowią więcej niż połowę ogółu. Wśród zalet, które wymienia producent, a które sama zauważyłam z pewnością mogę wymienić to, że bardzo szybko wysychają. Przynajmniej dla mnie jest to ogromny plus, gdyż zazwyczaj nie mogę się powstrzymać przed sprawdzeniem tego, czy już wyschły i w przypadku innych lakierów, często przez ten zabieg muszę zmywać cały paznokieć. Do tego wystarczą dwie warstwy, by dokładnie pokryć cały paznokieć, bez prześwitów. Wyjątkiem jest tu lakier biały, zwłaszcza w przypadku płytki o dużej powierzchni, jak np. kciuka. Jednak nie zawsze trzecia warstwa jest niezbędna, wszystko z reguły zależy od położonej pierwszej warstwy. Ciężko mi powiedzieć jak długo lakiery Pablo Color utrzymują się na paznokciach, gdyż zależy to od wielu czynników, m. in. od tego przez jak długi okres czasu nasze ręce mają styczność z wodą. Z reguły stosuję top coat, który oczywiście przedłuża trwałość lakieru. W takim stanie wytrzymują bez odpryskiwania do tygodnia czasu, a nawet dłużej, jednak zawsze zmywam je po tygodniu. Poniżej umieszczam zdjęcie wszystkich lakierów z kolekcji.


Te z najnowszej kolekcji, które posiadam, zamieszczam na zdjęciu poniżej. Ich nazwy to kolejno od lewej: Okruszki lodu, Królowa nocy, Satynowy bez, Kawa o poranku.


Lakiery są dostępne na stronie Pablo Color w stałej cenie 7,99 zł za sztukę. Poza tym można je kupić też między innymi w sklepach Delikatesy Centrum, Auchan, Eurocash, Spar, Specjal, Intermarche. Na zakupach w takich marketach można sporo zaoszczędzić, bo w Delikatesach Centrum w mojej miejscowości lakiery są dostępne w cenie 4,99 zł.
Podsumowując, jak za taką cenę, te lakiery naprawdę są godne polecenia. Ogromny wybór kolorów jest zdecydowanie zaletą. Dla wszystkich, którzy poszukują lakierów tanich, a dobrej jakości, polecam markę Pablo Color.


Piszcie w komentarzu, czy post Wam się spodobał i czy znaliście już tę markę. Czy przekonałam Was do kupna? A może macie swojego ulubieńca? Podzielcie się nim z innymi w komentarzu!
https://www.facebook.com/%C5%9Awiat-widziany-oczami-Wiktorii-Blog-1497863090257101/ Instagram





7 komentarzy:

  1. Lakiery prześliczne. Najbardziej mi się podoba ten srebrno - miętowy :) i fioletowy. Fajnie,ze jeszcze ktoś poleca zwykle lakiery bo na hybrydy jestem uczulona niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam lakierów z tej firmy❤
    śliczne kolorki❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają się na prawdę fajne, ale niestety ja jestem fanką małych lakierów z golden rose, żadko zużywam małą buteleczkę a tym bardziej tak dużą ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kolekcja! <3
    Nie testowałam lakierów tej firmy.
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie zrobiona recenzja, a co do samych kosmetyków, to jakoś nie słyszałem o tej firmie bo jakoś lakiery siostry czy też dziewczyny to inne są.

    Pozdrawiam, a i też zaobserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory lakierów :) Dodatkowo mają fajne nazwy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie jestem osobiście fanką lakierów nie hybrydowych. Teraz same hybrydy,więc normalnych lakierów u mnie niestety brak. Ale nie słyszałam również o tych lakierach nic, ani słowa. Ale kto wie, może naprawdę są dobre. Mimo chęci ich nie spróbuje nigdy użyć. HYBRYDY WGRYWAJĄ HAHA :) <3

    jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń