Hejka wszystkim! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam rzeczy, które kupiłam do szkoły. Zapraszam!

Koszulka SINSAY - 9,99 ZŁ


Koszulka SINSAY - 9,99 ZŁ


Piórnik SINSAY - 12,99 ZŁ


Pozostałe zeszyty BIEDRONKA - coś koło 1,50 ZŁ


 Koszulka SINSAY - 9,99 ZŁ


 Koszulka SINSAY - 9,99


 Czapka z daszkiem SINSAY - 19,99 ZŁ




 Buty 50 STYLE - 59,00 ZŁ


Czapka na zimę SINSAY - 9,99 
(Kupiłam ją bo mi się spodobała, a moja starą czapkę zgubiłam :p ) 


Koszulka SINSAY - 14,99 ZŁ



To już wszystkie rzeczy, które kupiłam. Podobają się Wam?

https://www.facebook.com/%C5%9Awiat-widziany-oczami-Wiktorii-Blog-1497863090257101/ Instagram

22 komentarze:

  1. z takimi zakupami nowy rok szkolny minie jak z bicza trzasł. Powodzonka i wytrwałości!
    Pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne koszulki i niedrogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zakupy się udały :) Mi się bardzo podoba piórnik. Jest cudowny *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne koszulki sobie kupiłaś, a co do szkoły to życzę owocnej nauki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super koszuleczki! I powodzenia w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie! Widzimy, że wykupiłaś pół Sinsaya :D Hihi ^^ Super zakupy! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam haule zakupowe, zawsze można się czymś zainspirować!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny haul, troche się zainspirowałam:) Powodzenia w szkole!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koszulki z sinsaya :) świetne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię robić zakupy w Sinsay szczególnie w takich cenach 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać,że zakupy się udały ! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy kupiłaś, najbardziej podoba mi się ta pierwsza koszulka z Sinsay. Widze też, że mamy podobne gusty zeszytowe <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Sinsay to jeden z moich ulubionych sklepów. Piórnik jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne rzeczy kupiłaś :) Radziłabym tylko wstawiać większe zdjęcia jeśli to możliwe, bo mało widać detale :D Pozdrawiam!

    http://patidoludzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zeszyty i ładne ubrania! http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. koszulka granatowa california, czarno biała z # bardzo mi się podobają.
    Zeszyty również kupiłam w biedronce. Bardzo lubię produkty firmy inter druk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam rzeczy z sinseya. Zwłaszcza koszuli i koszule *.* Bardzo podoba mi się to, że kompletujesz detale, one dodają uroku wszystkiemu.
    Pozdrawiam :D

    https://decouvrirmaliberte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piórnik skradł moje serce! Ubranka bardzo ciekawe, podobają mi się buty, są uniwersalne i niebanalne. Jestem na taak!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też często kupuję w sinsay :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszulki niektóre są całkiem przyjemne dla oka, ale najbardziej spodobał mi się ten kawaii piórnik. Miodzio! <3

    OdpowiedzUsuń