Cześć kochani! W dzisiejszym poście, pragnę zrecenzować dla Was znaną pomadko- błyszczyk Matteque Hybrid Lip Gloss  Hean. Zapraszam do rozwinięcia posta!

Podstawowe informacje:
firma: Hean 
pojemność: 8 ml 
 cena: 16,49 zł 
dostępność: Cocolita, Sklep Hean.

Informacje od producenta: 
Mattique Hybrid Lip Gloss to hybrydowy kosmetyk do ust, pełniący jednocześnie funkcję matowej pomadki oraz intensywnie kryjącego błyszczyka. 
Zawiera masło morelowe i potrójny układ polimerów. 

Moja opinia: 
Opakowanie produktu jest moim zdaniem bardzo ładne i solidne. Na butelce z produktem mamy naklejkę z nazwą oraz numerem. Aplikator to standardowa gąbeczka, którą naprawdę super się nakłada błyszczyk. Produkt bardzo ładnie pachnie. Mocna stroną błyszczyka jest to że nie wysusza ani nie podkreśla suchych skórek. Produkt wygładza usta, nawilża je i pielęgnuję. Pomadka posiada wysoką pigmentację oraz intensywny kolor. Produkt daje naprawdę dobre krycie oraz długotrwale utrzymuję się na ustach. Nadaję kremową konsystencję. Błyszczyk zaaplikowany w takiej formule, nadaje bardzo ładne, satynowe wykończenie. 










Podoba Wam się pomadka? Macie coś z tej firmy? Zachęcam do komentowania. 



19 komentarzy:

  1. Kolor super ale chętnie bym zobaczyła efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek ma ta pomadka, szukałam takiego zgaszonego różu :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka ma śliczny kolor, uwielbiam brudne róże :)
    Marka jest mi znana, choć nie posiadam żadnego kosmetyku Hean :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej pomadce, a wydaje się super :) Kolorek ma cudny :) I nawet nie słyszałam o tej firmie, muszę się jej bliżej przejrzeć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam nic z tej firmy. Ładny kolor pomadki, ale dla mnie chyba trochę za jasny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam również tą pomadkę i mi osobiście się nie podoba.
    Ogólnie raczej wolę szminki.
    http://cravean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ma bardzo fajny kolor, na zdjęciach wygląda jak taki brudny róż ;)
    natknęłam się kiedyś na korektor tej firmy, szukałam alternatywy na zastępstwo swojego ;) w hebe są ich produkty, gdyby nie to że nie przepadam za błyszczykami czy pomadkami skusiłabym się ;)

    https://skyler-blu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkt jest widać świetny i chyba można obdarować swoją połówkę, mam pomysł na prezent bez okazji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie jestem fanką naudziakowych kolorów, są może inne z tej serii? :) chętnie wypróbuję, a są jeszcze jakieś inne matowe pomadki które możesz polecić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie stosowałam innej, ale moje siostry używają pomadek Golden Rose.

      Usuń
  10. Świetny kolor :) Jeszcze nic nigdy nie miałam z tej firmy może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, taki intensywny w zastosowaniu. Firmy jednak nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor i całkiem ciekawa sprawa. Osobiście używam jak na razie pomadek w płynie od Golden rose które są po wyschnięciu matowe no i świetnie się trzymają i też dobrze nawilżają usta.
    Ta pomadka którą Ty opisujesz jednak również zdaje się być bardzo fajna ;)
    Pozdrawiam
    http://ni3bi3ska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny kolor szkoda że nie pokAazałoś go na ustach :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię błyszczyków bo wysuszają moje usta, ale napisałaś, że ten nie wysusza więc muszę go przetestować. Dzięki za cynka ;-) Pozdrawiam https://stylanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. MMMMMM jaki piękny kolorek <3 obserwuje:)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka jak najbardziej w moim guście. Bardzo lubię tego typu kolorki.
    Duży plus za to że nie sprawia że usta są przesuszone, bardzo tego nie lubię.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadka wygląda bardzo ładnie. Wydaje mi się, że kiedyś coś miałam z firmy hean, ale jakoś teraz nie mogę sobie teraz przypomnieć.
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadka bardzo ładna! Nawet bardzo bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń