Hejka wszystkim! Dziś obchodzę 14 urodziny więc od rana dostaję mnóstwo życzeń! Nie tylko od znajomych czy rodziny ale od moich czytelników! Kilka osób wysłało mi maila z życzeniami. Jest mi naprawdę bardzo bardzo miło. Nie spodziewałam się, że ktokolwiek z czytelników wyśle mi życzenia. Pytaliście również, co będę robiła w urodziny. W tym roku nie robię imprezy urodzinowej. Przyjdzie do mnie moja koleżanka, później pojedziemy do Galerii Handlowej a na końcu idziemy do kina na Transformers Ostatni Rycerz. Film zaczyna dopiero się o 19. Wybrałam ten film, ponieważ kocham wszystkie wcześniejsze części. Jest to jedyny film fantastyczny, który lubię. Kończąc ten post, jeszcze raz bardzo Wam dziękuję! 






Jeśli ktoś jeszcze chciałby mi wysłać prywatną wiadomość z życzeniami to zachęcam do napisania na 
wikusia06@o2.pl  lub na prywatnej wiadomości na Fanpage.

 Dziękuję za życzenia:
- Ewelinie, Klaudii, Oliwii oraz Magdzie. 


 A wy kiedy obchodzicie swoje urodziny?


https://www.facebook.com/%C5%9Awiat-widziany-oczami-Wiktorii-Blog-1497863090257101/ Instagram





11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji 14. urodzin! Swoje obchldziłam 2 lata temu i były dla mnie wyjątkową datą. Życzę Ci przede wszystkim zdrowia, radości i spełnienia marzeń. Pamiętaj, by wypełniać każdy dzień uśmiechem i nie marnować czasu, by za kilka miesięcy lub lat nie pomyśleć "ileż ja chwil zaprzepaściłam". Na końcu życzę Ci odniesienia sukcesu jako blogerka, wielu tak udanych postów jakie masz dotąd, przyjaźni i miłości. Gorąco Cię pozdrawiam i 100 lat! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w takim razie, a i też nie myśl o szkole średniej, jak zły kierunek wybierzesz to nic się nie dziej bo szkoły przyjmują w ciągu roku szkolnego. Obyś najlepiej spędziła gimnazjum bo jeszcze za nim zatęsknisz.

    Pozdrawiam Jarek.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/little-hollywood.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywna sesja ;) ja na Twoim miejscu urządziłabym mega balangę bo w końcu 14 urodziny obchodzi się tylko raz. Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Szczęścia, zdrowia, spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. będę zaglądać no i przede wszystkim wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń !
    I udanego seansu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego i powodzenia w blogowaniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat, sto lat :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Pięknie te zdjęcia wyszły :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń