Cześć wszystkim! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moje ulubione kolory hybrydowe. Zainteresowanych, zapraszam do rozwinięcia posta! 

  • NeoNail ORCHID 3642-1


  • SUMMER MINT  NeoNail  3754-1
 

  • NeoNail PARISIAN BLUE   3768-1


  • NeoNail WINE RED2617-1   


  • Semilac DIAMOND RING 144 


Wszystkie te kolory są na pierwszym miejscu u mnie. Każdy ma swój urok i dlatego zakochałam się we wszystkich. Jak widzicie, w moich kolorach dominuje NeoNail. Bardzo lubię te firmy i gorąco polecam tym, którzy chcą zacząć swoją przygodę z hybrydami :)







Aktualnie na swoich paznokciach mam dwa z nich.  
Wine Red oraz Diamond Ring




To już koniec dzisiejszego wpisu! Zachęcam do komentowania. Który waszym zdaniem jest najładniejszy? Może macie, jakiś?


35 komentarzy:

  1. Śliczne kolory, mi osobiście najbardziej podoba się Wine Red, Super Mint i Orchid czyli prawie wszystkie z powyższych ;) Poza tym bardzo ładnie wymalowane paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam żadnych lakierów hybrydowych, ale najbardziej podoba mu się z Twoich ten Orchid, chociaż nie wiem jak wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki! Ja ostatnio szaleję na punkcie pyłków :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zainwestować w końcu we własne lakiery hybrydowe. Kolorki, które wybrałaś są śliczne i wpadły mi w oko :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że nie lubię czerwonego na paznokciach, to wydanie naprawdę mi się podoba! Nic dodać nic ująć. Ja obecnie używam lakierów Mistero Milano i też jestem bardzo zadowolona z tych produktów :))
    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Faje kolory. Mój faworyt to wine red. Kocham te odcienie

    https://www.instagram.com/inna_niz.wszyscy/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się zaopatrzyć w jakiś fajny zestaw do paznokci hybrydowych myślę o tym już od dłuższego czasu, ale nie mogę się zabrać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybym był kobietą z chęcią bym sobie na takie kolorki maznął :DD

    OdpowiedzUsuń
  9. Też używam NeoNail! Piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Równiez używam Od nich lakierów, tylko niestety uważam, że są strasznie płynne.
    Pięknie wyszły Ci te paznokcie.
    Pozdrawiam
    mental-giant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolory! Tych jeszcze nie mam. 'Wine red' przepiękny <3 Ale sam NeoNail najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wine red zdecydowanie podoba mi się najbardziej! Ja niestety mam tylko 3 lakiery hybrydowe, bo dopiero od niedawna zajmuję się tematem paznokci, jednak z czasem będę ich mieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z nieba mi spadłam z tym wpisem ! Akurat myślałam nad kupnem lakierów hybrydowych NeoNail :) Kolorki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolorki😘 już wiem, które warto zakupić😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj, aż mi się serce kraje na ich widok. Uwielbiam hybrydy, a ostatnio mnie uzależniły i muszę się z nimi pożegnać. Piękny jest ten kolor wpadający w burgund :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Awww... Uwielbiam takie kolorowe cudeńka ♥♥ Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie nie używam lakierów hybrydowych... ale wine red jest śliczny! ♥

    Pozdrawiam! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałem takiej nazwy, chyba nawet moja siostra nie ma takiego czegoś w kosmetyczce, ale fajnie że opisujesz nowinki z tego świata. Przepraszam jeśli za krótki napisany ale nie znam się.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolorki!! Uwielbiam tą marke.

    gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wine red jest cudowny, idealny kolor na jesień! Ja w swojej kolekcji z Neonail mam tylko Mulled Wine! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kolory! Moim faworytem jest chyba ten fioletowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. oj śliczne kolorki, summer mint jest przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne kolorki, uwielbiam paznokcie hybrydowe!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kolorki! Chyba muszę poszerzyć moją kolekcje o ten cudowny Neo Nail Orchid i miętowy bo wyglądają przeuroczo! Fajnie by było gdybyś pokazała te wszystkie kolorki także jak wyglądają na paznokciach :) pozdrawiam <3
    https://alexazarzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorki super ! :) ja najbardzij lubię Frappe Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolory bardzo ładne ! Szczególnie ten bordowy i niebieski ! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Red wine najbardziej przypadł mi do gustu. Neonail nie próbowałam, zaczęłam pracę na Semilacu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Próbowałaś lakierów Cosmetics Zone? Zapraszam do przeczytania mojej opinii na ich temat :) https://mybigpinkkiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiście nie wykonuję hybryd, ale już popnad rok mam je w zasadzie bez przerwy na swoich paznokciach :) Super wpłyneły na kondycję momich szponków :D Nie lamią sie, ani nic z tych rzeczy :) Rowiez uzywam neonail oraz semilaca :) Buziaki!:* http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mamy podobny gust co do kolorków :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Również mam podobne kolory tych lakierów, ale jednak z innej firmy, o. Bo z Semilac i jestem bardzo z nich zadowolona. Ale kto wie... Może mi się kiedyś odmieni? :) Super post, bo kocham po prostu te lakiery hybrydowe!

    OdpowiedzUsuń