Cześć dziewczyny! Kwiecień dobiegł końca, więc przyszedł czas podsumować ten miesiąc. Zainteresowanych, zapraszam do rozwinięcia posta! 


1. Ulubione piosenki
Z racji, że muzyka to moje życie i jeden dzień bez słuchania muzyki jest dla mnie straszny to wybrałam dla Was pięć moich ulubionych piosenek. Są to zarówno polskie utwory jak i zagraniczne. 

  • Mateusz Ziółko - Szkło


  • Clean Bandit - Symphony feat. Zara Larsson 

  
  • Jax Jones - You Don't Know Me  ft. RAYE




  • Sylwia Lipka -  Puzzle dwa



  •  Anne-Marie - Ciao Adios 




2. Ulubiony film 

Ośmioklasiści nie płaczą - Historia dwunastolatki, która mimo choroby nie traci pozytywnego nastawienia do świata. 
 


reżyseria:    Dennis Bots
scenariusz:  
  • Jacques Vriens
  • Karin van Holst Pellekaan

            produkcja:  Holandia





            3. Ulubiony produkt do paznokci


W tym miesiącu najczęściej używałam lakieru do paznokci z firmy Semilac. Kolor 123 Szeherezada. Stała cena: 9,90 zł. Dostępny na Cocolicie oraz stronie Semilac. Moim zdaniem ten kolor jest bardzo dziewczęcy, gorąco polecam!






4. Ulubione produkty (błyszczyk, perfumy) 


Matowy błyszczyk z firmy Hean numerek 103 Sahara Pink. Delikatny kolor dla dziewczyn w moim wieku ale również dla starszych dziewczyn. Cena 16, 90. Po przecenie na Cocolicie kupicie za 10,90 zł. 







Perfumy od producenta C THRU. Zapach bardzo dziewczęcy. Bardzo podoba mi się butelka, w którym znajduje się perfum. Dostępne w Rossmanie.



5. Ulubiony produkt do rąk. 

Lekki krem do ochrony i pielęgnacji skóry, zawiera rumianek i wosk pszczeli. Krem idealny dla osób z wysuszonymi dłoniami.




6. Ulubiona książka

Najnowsza powieść Nicolasa Sparksa ,,Spójrz na mnie'' dostępna już w sklepach! Na temat książki nie będę się rozpisywała, ponieważ w osobnym poście zrobię recenzję książki.





To już wszystko na dziś. Jak tam podobają się przeze mnie wybrane produkty? Macie, któreś z nich? Podzielcie się ze mną w komentarzach jakie są Wasze ulubione rzeczy w miesiącu kwietniu!






Zapraszam Was na moje portale społecznościowe! 




24 komentarze:

  1. Świetni ulubieńcy. Fajne piosenki

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, ze znalazło się kilku mich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka mnie zaintrygowała :) Uwielbiam tego autora!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachy C-Thru :-) świetni ulubiency! :-) buziaki kochana!
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/04/zaful-red-velvet-wine-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny jest ten kolor błyszczyka, sama używam podobnych. ;) a piosenkę Mariusza też bardzo lubię. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Często czytam tego typu posty, ale pierwszy raz widzę, a raczej słyszę, że ktoś zamieścił piosenki :) świetny dodatek do wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne ulubione miesiąca, Sama uwielbiam ten matujący błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi najbardziej wpadł w oko błyszczyk, ciekawy kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten lakier :)

    musztardoweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wstyd się przyznać,ale żadnej z tych piosenek nie znam... Co do reszty to masz świetny gust. Pozdrawiam serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten film! oglądałam 2 razy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę piosenkę Clean Bandit :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, będę miała co sprawdzać, może znajdę coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Z piosenek podoba mi się ''symphony'' Nie przepadam za mateuszem. Świetny lakier do paznokci. Ogólnie większość twoich ulubieńców przypadła mi do gustu

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Sparksa mam jego wwszytkie książki :) Spójrz na mnie również ale jeszcze nie zdarzylam przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przeczytać tą książkę <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam wybrane przez Ciebie piosenki. Cudowne są.
    Jako miłośniczka książęk, nie mogłam nie czytać Sparksa. Świetna powieść. ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie nutki fajne <3 i ta pomadka miooodzio <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo spodobał mi się kolor błyszczyka z Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że kwiecień nie przyniósł mi ulubieńców kosmetycznych

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej książka Sparksa jeszcze nie znałam! Koniecznie muszę przeczytać :D Do tekstu wdarła ci się mała literówka, powinno być "Ósmoklasiści" ;)
    Super piosenki wybrałaś, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń