Cześć dziewczyny! W dzisiejszym poście pokażę Wam, rzeczy które kupiłam w różnych sklepach. Są to ozdobne rzeczy do mojego pokoju. Zakupiłam je w: Pepco, Rossmann, Bricomarche, Indygo. Zainteresowanych zapraszam do rozwinięcia posta!!  

Pierwszą rzeczą, którą chciałam mieć w swoim pokoju to lusterko. Kupiłam je w Rossmanie za 45 zł (po przecenie, normalnie kosztuje 53zł). Lusterko posiada normalne lustrze ale również przybliżenie 2 razy. 



Następną rzeczą, która chciałam mieć w domu to ramka na zdjęcie, ale nie takie normalne zdjęcie. W tej ramce, chciałam umieścić plakat motywujący, który wzięłam z bloga ,,My Pink Plum'' serdecznie was na niego zapraszam! Ramkę zakupiłam w Pepco, za 6,99 zł. 




Kolejną rzeczą, którą nabyłam jest to flakon z sztucznymi kwiatkami. Kupiłam go w Bricomarche. Zapłaciłam za niego 14,99 zł. Flakonik jest koloru białego.  Kwiatki zakupiłam w Kwieciarni w jednej z Galerii Handlowych.





Ostatnią rzeczą, którą kupiłam na komodę jest to słoik, z Pepco. Za którego dałam 9,99 zł. Słoiczek jest prześliczny. Owiązany jest szarą wstążką z zawieszką.







Kilka zdjęć komody i ozdób. 







Przejdźmy teraz do półki nad moim łóżkiem. 

Pierwszą rzeczą, jest ramka. Zakupiłam ją również w Pepco, za 4,99 zł. Jest ona biała. Jeszcze nie wsadziłam do niej zdjęcia.






Gdy zobaczyłam modne światełka Cotton Balls, pomyślałam, że w moim pokoju nie może ich zabraknąć. Przez dłuższą chwilę zastanawiałam się, jakie kolory wziąć. Po zastanowieniu kupiłam światełka w kolorach: szary, ciemny róż oraz zwykły róż. Nabyłam je w Bricomarche, za 19,99 zł. 




Następna rzecz jaka jest na mojej półce to pudełko z Indygo. Kupiłam je za 15 zł. Pudełko ma wzorki kwiatów. Pudełko posiada również białą kokardkę, która jest piękną ozdobą.


Kilka zdjęć:






Dla lepszego efektu na półce położyłam lalkę, która jest prezentem dla mojej siostry na osiemnaste urodziny. Na końcu półki zobaczycie kuferek na biżuterię. Dostałam ją pod choinkę. Możecie ją szukać w Pepco. 



To wszystkie rzeczy, które kupiłam. Pozostałe rzeczy, będę dodawała w aktualizacji posta, więc bądźcie czujni! Jak wam podobają Wam się rzeczy, które zakupiłam? Komentujcie!! 










16 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie rzeczy, mogłabym na nie wydać tysiące. W takich sklepach nie mogę się nigdy opanować i mam dużo bibelotów. Obie lubimy otaczać się pięknymi rzeczami :)
    Pozdrawiam cieplutko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten wazonik z Bricomarche :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku! Teraz Twój pokój na pewno wygląda jeszcze lepiej! <3 Super jest to pierwsze lustereczko :) A ramka? Rewelacyjna! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne rzeczy! Teraz w pokoju masz miły klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie wygląda flakonik z kwiatkami :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy. Ja jak wchodzę do sklepu na takie działy to czuje że mogę zbankrutować. Śliczne ozdoby kupiłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy, uwielbiam takie ozdoby. Mam chyab te samo cotton balls i są śliczne

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy. Ozdoby do pokoju czy domu są najlepsze ! http://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. podobne lusterko kupiłam niedawno w chinczyku za 20 zł :) warto tam czasami poaptrzec, chociaż przyznam, że jakoś pozostawia troszkę do życzenia :(
    Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowały mnie lampki, są śliczne! I lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy ja również uwielbiam różnego rodzaju dodatki
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie "pierdoły", sama bankrutuje wchodząc do Pepco itp :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ozdoby ale moim zdaniem najlepsze lusterko, przydało by mi się do makijażu i robienia fryzur. Polecam także Home&You ale niestety dużo drzoższe. Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://sucharek2000.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku podoba mi się ten słoiczek *.* Wg wszystko mnie zauroczyło <3 Uwielbiam takie rzeczy <3
    Zapraszam : nsztegner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Kochana kusisz niesamowicie, uwielbiam takie drobne rzeczy do wystroju wnętrz, może dla innych to nic, ale moim zdaniem cieszy oczko :)
    Cudowny ten wazon już widzę go na swojej Komodzie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń