Cześć wszystkim! W dzisiejszym poście, przygotowałam dla Was recenzję książki. Zainteresowanych, zapraszam do rozwinięcia posta!

 Książką, którą przeczytałam już jakiś czas temu, jest ta autorstwa Gayle Forman - "Zostań, jeśli kochasz". Narratorką jest 19-letnia Mia, dziewczyna kochająca muzykę, a szczególnie grę na wiolonczeli. Ma młodszego brata i dwójkę kochających rodziców. Do tego wszystkiego dochodzi kochający ją chłopak, Adam, popularny rockman. Wydaje się, że jej życie jest bajką, do dnia, w którym Mia ulega wypadkowi samochodowemu. Giną jej bliscy, a ona, choć nieprzytomna, jest w stanie " wyjść" z własnego ciała i zastanowić się nad swoim życiem. Może wybrać, którą z dróg wybierze - życie czy śmierć. Aby dokonać właściwego wyboru, analizuje swoje dotychczasowe życie i miłość. Cała historia kończy się naprawdę nietypowo i na swoim przykładzie dochodzę do wniosku, że nie da się nie sięgnąć po część drugą, "Wróć, jeśli pamiętasz". Do " Zostań, jeśli kochasz" nagrano również przepiękny film, który gorąco polecam!

 

 

FILM DOSTĘPNY NA CDA:  https://www.cda.pl/video/10847442e

 

Śledźcie naszego bloga, gdyż za jakiś czas pojawi się recenzja części drugiej, "Wróć, jeśli pamiętasz"!
Piszcie w komentarzach, co sądzicie o tej recenzji i czy przeczytaliście książkę lub obejrzeliście film!

Zapraszam na nasze portale społecznościowe. 

19 komentarzy:

  1. Długo unikałam tej książki bojąc się czegoś typu Zanim odszedłeś, ale chyba czas i sięgnąć po tę ;)

    Paulina,
    www.blog.paulinakuciak.dk

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam obie części i oglądałam film. O dziwo ekranizacja bardzo mnie nie drażniła, jak jest to zazwyczaj. Polecam również inne książki tej autorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam film i jest cudowny! Na ksiązki nie miałam zbytnio czasu, ale teraz już skończyłam szkołę, więc i za ksiązki się zabiorę :)
    Dobra recenzja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam, sredcznie polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie myślałam jaką książę przeczytać i teraz już wiem :) Na pewno przeczytam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna książka, uwielbiam ja, szkoda, że pożyczyłam i zniknęła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam film, piękny ale pewnie nie tak jak książka :)
    Pozdrawiam :*
    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam sporo dobrego o filmie, więc domyślam się, że książka jeszcze lepsza. Mam nadzieję, że znajdę ją w jakiejś bibliotece, bo z chęcią bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawił mnie bardzo opis tej książki :) Z tego co mi się wydaje, znajduje się ona w bibliotece szkolne, wisi nawet bardzo ciekawa jej recenzja :) Chyba się skuszę :* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam film i jest świetny. Książki nie miałam okazji czytać ale myślę że mnie również zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam obydwie części. Druga podobała mi się dużo bardziej niż pierwsza. Cała historia była bardzo ciekawa. Ciesze się, że po sięgnęłam po książki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam obie książki, pamiętam, że gdy tylko wyszła druga część, to od razu po nią sięgnęłam :D Mam jakiś sentyment do pióra tej autorki, na przeczytanie jeszcze czeka na mnie "Ten jeden dzień" i "Ten jeden rok" ;)

    OdpowiedzUsuń