Witam serdecznie! Ostatnio na moim blogu pojawiają się same recenzje książek, jednak teraz mam wakacje, a co za tym idzie, mam ogromnie dużo czasu na czytanie! Także, dzisiaj również zapraszam Was na recenzję powieści, idealnej na lato. 

Informacje o książce:
Autor: Christina Lauren
Liczba stron: 336
Rok wydania: 2020
Wydawnictwo: Poradnia K
Opis książki:
Co się może zdarzyć, kiedy dwójka zaprzysiężonych wrogów wybiera się w podróż życia, która miała być miesiącem miodowym kogoś innego? Wszystkie znaki na ziemi i na niebie wskazują, że poleje się krew. Tymczasem udawana para nowożeńców odkrywa, że nie są już do siebie tak nieprzyjaźnie nastawieni. Zgadzają się zawrzeć tymczasowy rozejm. Co będzie dalej – flirt, seks, a może… miłość? Olive przyzwyczaiła się do swojego pecha: w końcu towarzyszy jej całe życie. Tymczasem Ami, jej siostra bliźniaczka, to wieczna farciara, której wszystko się udaje. Nawet darmowe przyjęcie weselne. Ale do czasu. Wesele Ami zamienia się w koszmar, gdy goście, jeden po drugim, opuszczają przyjęcie z powodu zatrucia pokarmowego. Nieszczęście ominęło Olive oraz Ethana, drużbę i brata pana młodego, którego Olive nie znosi. Gdy okazuje się, że z powodu niedyspozycji nowożeńców do wzięcia jest podróż poślubna na Hawaje, oboje decydują się udawać zakochanych…
 Powyższy opis pochodzi ze strony Lubimy Czytać  

O autorce:
Christina Lauren to duet autorski z USA. Obie panie rozpoczynały karierę pisarską na portalach publikujących fan-fiction inspirowane serią "Zmierzch". Dziś autorki wyszły poza świat pisarstwa online, stając się jednymi z popularniejszych twórczyń literatury gatunku Young Fiction oraz Adult Fiction. Piszą głównie romanse obyczajowe.


Kilka słów o fabule:
Główną bohaterką jest Olive, która ma siostrę bliźniaczkę. Mimo tego, że są swoimi kopiami, prowadzą inne życia. Olivie ma wiecznego pecha, które towarzyszy jej przez cały czas. Zaś jej siostra Ami jest niesamowitą farciarą i mistrzynią wygrywania wszelkich konkursów. Nawet udaje się jej zorganizować darmowe wesele. Jednak podczas przyjęcia dochodzi do nieplanowego zatrucia pokarmowego gości wesela. Jedynymi osobami, które nie miały okazji spróbować darmowego bufetu byli Olive i Ethan - brat pana młodego, za którym bohaterka nie przepadała. Oboje dowiadują się, że nowożeńcy mieli wygraną podróż poślubną na Hawaje. Ami zmusza siostrę, aby to ona pojechała tam razem z Ethanem. Dziewczyna na początku nie była do tego przekonana, jednak po przemyśleniu całej sprawy stwierdziła, że pojedzie na tą wycieczkę. Olive i Ethan będą musieli udawać młode małżeństwo, a czy to możliwe skoro oboje się nie lubią?

Moja opinia:
Bardzo spodobała mi się fabuła tej powieści, niby prosta, a jednak coś w niej jest. Powieść wciąga od pierwszych kartek, a do tego jest przezabawna i poruszająca. Styl pisania Christiny Lauren jest moim zdaniem cudowny. Powieść czyta się dość szybko, bo napisana jest prostym językiem. Co do postaci, które stworzyły autorki to moim zdaniem jest to majstersztyk. Rodzina Olive i Ami była totalnym hitem, ich wypowiedzi i zachowanie było mega śmieszne, jednak również potrafili wspomóc Olive, bo gdy ona straciła pracę, to nie zostawili jej na lodzie, a szybko znaleźli dla niej zastępczą pracę. Nie tylko rodzina dziewczyn była hitem, bo i Ethan był czasem zabawny. Bardzo dobrze czytało mi się tę powieść. Opisy wydarzeń nie były bardzo przeciągane, a to dla mnie ważne, bo szybko się nudzę przy długich opisach. Dialogi pewnie się domyślacie były przezabawne i niesamowicie bawiłam się przy ich czytaniu. Między głównymi bohaterami na początku nie jest tak kolorowo. Olive miała wrażenie, że Ethan jej nie lubi i nabijał się z niej, jak na ich spotkaniu wzięła sobie do zjedzenia serki. Podczas podróży dochodzi do różnych sytuacji, na przykład spotykają szefa Olive i byłą dziewczynę Ethana. Jak myślicie, co wtedy się mogło wydarzyć? Czy tych dwoje, którzy nie przepadają za sobą znajdą nić porozumienia? Moim zdaniem ta powieść jest idealna na lato, można przeczytać ją w dwa wieczory przy kubku gorącej herbatki. Ja nie zawiodłam się na tej pozycji i polecam ją wszystkim, którzy lubią czytać lekkie romanse z nutką śmiechu. Gorąco polecam!

Serdecznie zachęcam zakupić tę powieść! Na stronie Wydawnictwa możecie kupić ją za jedynie 24 złote! Śpieszcie się, bo jest to jedynie promocja, która może szybko zniknąć! Zamów już teraz na stronie Wydawnictwa - kup książkę.








10 komentarzy:

  1. Nie mój klimat,jednak Twoja recenzja bardzo mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że mnie fabuła również bardzo zainteresowała chętnie sięgnę po tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że ksiązka by mnie wciągnęła, bo treść wydaje się interesująca. Myślę, że prędzej czy później się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie czytałam książek z tego wydawnictwa. Ale muszę to zmienić i pewnie w pierwszej kolejności chciałabym przeczytać Twoją propozycję z tej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na podstawie tej książki z chęcią oglądnęłabym film. Bardzo fajna I ciekawa książka

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabuła wydaje się być ciekawa, mogłaby mi się spodobać ta książka. Zapiszę sobie tytuł, bo jak na razie to mam co czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem właśnie takie proste fabuły są najlepsze. Za dużo udziwnień odrealnia i sprawdza się rzadko. Dla mnie ta książka może być strzałem w 10-tkę.

    OdpowiedzUsuń
  9. idealna lektura na lato! niby prosta, ale czegoś od nas wymaga, na pewno polecę paru znajomym, zwłaszcza, że cena okazyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To następna książka na mojej liście, po recenzji skusiła mnie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń