Witam! Przychodzę do Was z kolejną recenzją książki, którą dostałam od Wydawnictwa Czarna Owca. Zapraszam!



Książka opowiada o kobiecie – Catherine, która pewnego dnia traci zdolność mówienia. Do nikogo nie może się odezwać. W szpitalu odwiedzają ją dzieci oraz mąż. Jednak ona nie zareaguję na ich słowa. Jedyną szansą, że kobieta odzyska mowę jest to, że Catherine musi przeanalizować swoje wcześniejsze życie. Poukładać sobie wszystko w głowie, a może mowa wróci. Jednak czy bohaterka będzie w stanie, zrobić to? Powrócić do czasów Luciana? Do mężczyzny, którego tak naprawdę kocha. 


Kobieta poznała Luciana na początku swoich studiów. Spędzali ze sobą dużo czasu, a on zapoznał ją swoim przyjaciołom. Bohaterka poznała świat imprez i luksusu. Catherine i Lucian wyglądali na szczęśliwą i idealną parę. Jednak coś musiało się stać, dlatego, że wszystko się rozpadło, pewnego dnia. 


Powieść jest pisana rozdziałami, które opisuję zarówno Catherine jak i Lucian.
Książka niestety mi się nie spodobała, jednak polecam ją osobom, które lubią książki o miłości, sile przyjaźni oraz umiejętności wybaczania. Główna bohaterka, była ciekawą postacią. Wydarzenia przez jakie  przeszła, były smutne i dotkliwe.



 Czytanie tej książki bardzo mi ciążyło, gdyż nie mogłam znaleźć tego czegoś w tej powieści. Może za jakiś czas sięgnę po nią drugi raz i wtedy to znajdę? 

Dziękuję za egzemplarz!












12 komentarzy:

  1. Chyba skuszę się jednak do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie raczej też by się nie spodobała. Pomysł, z tym że główna bohaterka traci mowę i musi poukładać sobie życie, jest nawet ciekawy, ale to nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna owca oferuje naprawdę sporo ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po recenzji to myślę, że to nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyjrzeć się ofercie Czarnej Owcy. Jakoś totalnie umknęło mi ostatnio to wydawnictwo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się na tę książkę raczej nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie. Moje klimaty a nie słyszałam nic o tej pozycji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jednak to nie książka dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie jednak bardzo zaciekawiła ta książka, czuję że to coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie to zaciekawiło. Chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czytałam ale zaciekawiła mnie ta książka i chyba ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń