Witam! Właśnie dzisiaj zaczynam swoje ferie zimowe, także na blogu będą pojawiać się posty częściej niż zwykle. Mam w planach przeczytać kilka zaległych książek, które miałam przeczytać już dawno, jednak nie miałam na nie czasu. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją książki, która była ciekawą lekturą. Serdecznie zapraszam!

Książka opowiada o szóstce licealistów, którzy spotykają się w dramatycznych wydarzeniach. Wszyscy mieli swoje historie, które były od siebie różne. Diana to córka kongresmena, który chce, aby jego córka była perfekcyjna. Rashid to muzułmanin, Z. jest sierotą, jednak mimo przeciwności losu jakoś sobie radzi w życiu. Frankie jest kapitanem drużyny futbolowej, Cas to dziewczyna z nadwagą, a Tad to gej, który ogłosił swój coming out. Nic ich nie łączy, dopóki nie nadszedł ten dzień. Dzień, w którym ktoś podłożyć bomby do ich szkoły. Nagle okazuję się, że to ktoś z tej szóstki licealistów. Kto z nich, byłby w stanie zrobić coś takiego?


Aby przetrwać muszą zaufać sobie nawzajem, aby wyjść z tego cało. Jednak każdy podejrzewa każdego, czy to zmieni decyzję, jakie mają podjąć w sprawie wydostania się na zewnątrz? Bohaterowie mogli się poznać i poznać skrawek ich życia, które nie zawsze wyglądało kolorowo.

Książka napisana jest z różnych perspektyw każdego z bohaterów. Możemy lepiej poznać ich historię i dowiedzieć się, czego tak naprawdę chcą.

Opowiada o akceptacji nie tylko samego siebie, jednak o akceptacji zewnętrznego świata. Zawarte są w niej różnice, które nie zawsze muszą być do pogodzenia.


Muszę stwierdzić, że powieść bardzo mi się spodobała. Bohaterowie, których stworzyła autorka spodobali mi się i bardzo ich polubiłam. Oczywiście, był wyjątek, ponieważ zawiodłam się na jednym z nich, jednak niestety tak musiało być.

Bardzo dziękuję za egzemplarz!

10 komentarzy:

  1. chętnie bym ją przeczytała, bo postacie są tak skrajne, że serio.. można podejrzewać każdego. lubię takie książki, więc sobie zapisuje ją na swoją listę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie historie to coś dla mnie, często nawet ostatnio są takie filmy że widzimy dana rzecz oczami różnych osób ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja brzmi dobrze. Może kupię tę książkę jak się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  4. No recenzja zachęciła mnie do tego by ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stara baba ze mnie a wygląda na to, ze chętnie sięgne po książkę o młodzieży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja średnio lubię książki dla młodzieży, przeważnie okazuje się, że mnie nudzą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię ją przyjaciółce na urodziny, na pewno jej się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka nie w moim klimacie, ale słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka w ciekawy sposób opisuje kontrasty, z tego co widzę, co napisałaś. Może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy bym się skusiła na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń