Witam Was! Przygotowałam dzisiaj post z recenzją etui na telefon, które dostałam od firmy etuo.pl. Serdecznie zapraszam!

 O FIRMIE:

Sklep internetowy powstał w połowie 2014 roku. Obecnie etuo.pl oferuje etui i akcesoria do niemal wszystkich dostępnych na polskim rynku smartfonów.


Aby nasz telefon był bezpieczny, musimy posiadać dobre etui, które nie tylko ładnie wygląda, ale jest również solidne. To właśnie etui chroni nasz telefon przed wszystkimi upadkami.
Miałam okazję wybrać sobie trzy etui, które najbardziej mi się podobają. Postanowiłam wybrać sobie dwa dla siebie, a jedno dla swojej mamy. Osobiście posiadam telefon marki Samsung J3 (2016).
Dla siebie wybrałam takie typowo dziewczęce, a dla mamy wybrałam etui z napisem love.

1. Etui na telefon - Kolekcja Chic Design - Pink Gold Marble – gdy zobaczyłam to etui od razu wiedziałam, że wybiorę to go, gdyż najbardziej spodobało mi się z całej kolekcji. Osobiście podoba mi się to połączenie, gdyż te kolory super ze sobą współpracują. (klik)

 

 2. Etui na telefon - Kolekcja Chic Design - Beige Case – tutaj już musiałam się dłużej zastanawiać, czy mam wybrać ten czy jakiś inny. Ale jednak nie żałuję, że wybrałam ten, ponieważ w rzeczywistości, bardzo ładnie się prezentuję! Tutaj również kolorki ze sobą współpracują co mi się osobiście podoba. (klik)

 

 3. Etui na telefon - Kolekcja Chic Design - Simple love – przy wyborze tego etui miałam mały problem, gdyż nie wiedziałam jakie wybrać swojej mamie, ponieważ jest ona dość wymagająca, jednak postanowiłam na ten produkt. Mamie się spodobał, więc jest to plus! (klik)

 

 MOJA OPINIA:

Na sklepie internetowym możemy wyszukać milion różnych, ciekawych i przepięknych etui. Osobiście preferuję pokrowce na sam tył, jednak znajdują się na stronie również etui z klapką. Muszę przyznać, że produkty wyglądają bardzo profesjonalnie i właśnie takie są! Wzory, czy też nadruki nie ścierają się i nie blakną, co chyba jest ważną rzeczą. Oczywiście po kilku latach, może się coś zdarzyć z tymi nadrukami, jednak to będzie efekt tego, że produkt jest użytkowany. Jedno z etui testowałam na wycieczce ze swoją klasą i jak to na wycieczce, zebraliśmy się wszyscy, rozmawiając, śpiewając i oczywiście jedząc wszystkie dobre rzeczy. Począwszy od słodkiego po tłuste. Gdy tak zajadałam te wszystkie smakołyki, to miałam w ręce swój telefon. Z etui nic się nie stało. Chodzi mi tutaj o to, że nie zabrudziło się. Cena tych produktów wynosi 29,90 zł. Moim zdaniem, nie jest to duża cena, gdyż naprawdę opłaca się kupić, ponieważ na pewno się nie zawiedziecie! A specjalnie dla Was mam rabat, może nie za wielki, ale zawsze coś na 10% na zakupy na stronie etuo.pl. Jedynie musicie wpisać kod: „blogznizka”.

 

 Bardzo dziękuję za przesłanie paczki oraz bardzo mały, lecz miły gest ze strony marki, ponieważ do paczki była dołączona karteczka z interesującym napisem, który możecie zauważyć na pierwszym zdjęciu!





13 komentarzy:

  1. Różowy, ten, który zaczyna całą serię, jest moim zdaniem też rzeczywiście najciekawszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają te etui, ale na razie nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne sobie Etui wybrałaś na telefon

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo instagramowe etui, śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne ! ja mam etui z tej firmy i jestem mega zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne te etui na pewno ożywią nie jeden telefon.

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam etui od tej firmy i jestem mile zaskoczona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe i ładne etui :) Mam podobne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają świetnie. Każde etui ma ciekawy wzór i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zapominajcie też o szkle hartowanym na wyświetlacz:) Sprawdźcie sobie co proponuje firma https://etuistudio.pll

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne akcesoria do telefonów można znaleźć na stronie https://caseworld.pl. Mają tam duży wybór i atrakcyjne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pomocna recenzja. Bardzo spodobały mi się te obudowy. Wyglądają super.
    etuitelefon.pl

    OdpowiedzUsuń