Hejka! Dzisiaj przychodzę do Was z tematycznym postem związanym z prezentami dla wielkich fanów Korei Południowej bądź miłośników nauki języka koreańskiego. Dzięki współpracy z Wydawnictwem Azjatyckie Języki przygotowałam kilka propozycji na ciekawy i przydatny podarunek dla osób zainteresowanych Koreą Południową. Na początku przedstawię Wam wydawnictwo, które podarowało mi wszystkie rzeczy.

Azjatyckie Języki to projekt, który powstał z pasji do języków azjatyckich. Wszystko zaczęło się od japońskiego, wietnamskiego i tajskiego. Barbara Szacoń-Wójcik, która dała początek tej inicjatywie, jest założycielką WordPassion, firmy świadczącej między innymi usługi translatorskie i copywriterskie, a także oferującej naukę języków azjatyckich. Dzieląc się swoją pasją w sieci, zaczęła szukać pomysłów, jak rozwiązać liczne problemy osób uczących się języków azjatyckich. Tymi problemami są: ograniczone fundusze na uczestnictwo w kursach, brak czasu na udział w zajęciach, ograniczona dostępność materiałów do nauki języka czy materiały tworzone pod lektorów, a nie osoby uczące się samodzielnie.

E-booki dostępne w sklepiku Azjatyckie Języki są tworzone przez osoby, które przez lata przyswajały język i teraz przekazują swoją wiedzę dalej. Doświadczenie w uczeniu się języków azjatyckich pozwala twórcom na przygotowanie materiałów, które są napisane w przystępny sposób, łatwe do zrozumienia, a do tego zawierają liczne ćwiczenia pozwalające poprawiać umiejętności. Niewątpliwym atutem naszej oferty jest także to, że materiały są dostępne po polsku i omawiają różne aspekty językowe oraz gramatyczne.

Skoro już przedstawiłam Wam Azjatyckie Języki zapraszam na zapoznanie ich produktów. Jeśli klikniecie w niebieskie napisy zostaniecie przeniesieni na stronę sklepu do danego produktu!

1. Zeszyt ćwiczeń Hangul od podstaw
„Hangul od podstaw” to zeszyt ćwiczeń, dzięki któremu poznacie koreański alfabet, dowiecie się jak tworzyć sylaby i wszystko utrwalicie robiąc ćwiczenia. Przeznaczony jest nie tylko dla osób, które dopiero chcą zacząć się uczyć hangula ale również dla osób, które już potrafią alfabet i chcą utrwalić swoją wiedzę, jednocześnie powiększając swój zasób słownictwa. W środku znajdziesz: wprowadzenie teoretyczne, miejsce do ćwiczenia pisania liter (możecie to zobaczyć na zdjęciu), transkrypcję poprawioną języka koreańskiego, tabelę z zasadami wymowy, zadania, alfabetyczny słowniczek.

Myślę, że jeśli ktoś chce zacząć swoją naukę z koreańskim, to „Hangul od podstaw” będzie strzałem w dziesiątkę. Nie tylko poznajemy Hangul, ale również różnorodne słownictwo. Mamy również sporo miejsca na wyćwiczenie pisowni liter. Ćwiczenia są tak skonstruowane, aby były proste w zrozumieniu oraz praktycznie w każdym zadaniu pojawiają się obrazki, więc to nam umila naukę i pomaga w rozwiązywaniu zadań.

2. Zeszyt z okładką kojarzącą się z Koreą Południową
Zeszyt posiada okładkę kojarzącą się z Koreą Południową. Mianowicie występuje na niej kobieta, ubrana w tradycyjny koreański stój. Zeszyt posiada 100 stron (50 kartek). Jest możliwość wyboru pomiędzy kartkami w kratkę, a w kropki. Ja posiadam wersję w kropki. Okładkę również można sobie wybrać spośród trzech wersji. Taki zeszyt można wykorzystać na wiele sposobów, tak naprawdę to zależy wyłącznie od nas samych. Grafika mi się podoba i aż szkoda mi w nim pisać.

Sakura, czyli japońska nazwa ozdobnych drzew wiśniowych i ich kwiatów. Zeszyt posiada prześliczną okładkę, która chwyciła mnie za serce! Szkoda tylko, że zeszyt ma tylko 30 kartek (60 stron). Kartki są w kratkę, więc można wykorzystać go w jakikolwiek sposób. Chociaż mi byłoby szkoda zapisywać w nim np.: matematykę. Dlatego, pewnie wykorzystam go do tłumaczeń piosenek koreańskich, bądź na notatki z języka koreańskiego.

4. Torba ekologiczna z nadrukiem
Jestem wielką fanką bawełnianych toreb, więc dla mnie to idealny prezent. Takie torby są przeważnie pojemne, więc dużo w nich zmieścimy. Mamy do wyboru kilka wzorów. Ja dostałam torbę z palcami ułożonymi w serduszko. Jest to koreański akcent. Jedyny minus torby, to taki, że bardzo się gniecie i zostają ślady. Jednak taki minus pojawia się w większości torbach ekologicznych, bo są wykonywane z bawełny.


5. Wkładki język koreański | Plansze do nauki koreańskiego
Takie plansze naukowe są niezwykle ciekawym prezentem. Dzięki nim możemy szybciej zapamiętać dany temat. Plansze można powiesić na ścianie, włożyć w segregator bądź trzymać w zeszycie. Wkładki są dwustronne, więc w przypadku powieszenia na ścianie, musimy pamiętać o tym. Na stronie jest 10 możliwych plansz. Więcej o tych planszach dowiecie się niebawem, bo szykuję dla Was osobny post.


6. Zakładki do książek
Fajnym pomysłem na prezent są również zakładki związane z Azją. Dostępnych jest pięć wersji, więc każdy coś znajdzie dla siebie. Najbardziej podoba mi się zakładka z kobietą ubraną w tradycyjny strój. Jednakże wszystkie pozostałe są też śliczne!

7. Naklejki
Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię naklejki. W swojej paczce znalazłam naklejki związane z Koreą. Mianowicie pojawiają się na nich słowa napisane w hangul oraz dwie naklejki mają obrazki.

Bardzo dziękuję za paczkę Wydawnictwu Azjatyckie Jezyki! Mam nadzieję, że spodobały Wam się pomysły na prezent dla fanów Korei. Jest coś co chcielibyście dostać z tych rzeczy?








Brak komentarzy