Moi Drodzy! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją niesamowitej książki jaką jest ,,Iskra’’. Jeśli jesteście zainteresowani to serdecznie zapraszam!

Jakiś czas temu czytałam pierwszą część, którą pokochałam z całego serduszka. Z tym tomem miałam podobnie. 

Akcja powieści zaczyna się od tego, jak Leora – główna bohaterka, spotyka się z burmistrzem Saintstone. Tak naprawdę, dziewczyna nie wie co może ją czekać na tym spotkaniu. Burmistrz, nakazuję bohaterce pojechać do miasta nienaznaczonych, aby dla niego szpiegowała. Dziewczyna musiała tam wyjechać, gdyż była zastraszana przez niego, że jej bliscy zostaną skrzywdzeni. 


Gdy Leora przybywa do Featherstone, zastaję tam inny świat, niż się spodziewała. Ludzie nie mają co jeść, mają braki w lekarstwach, a przede wszystkim to, że tamtejsi mieszkańcy nie są źli, tak jak przedstawiali ich naznaczeni w baśniach. 

Na początku nienaznaczeni nie są dobrze nastawieni do bohaterki, lecz po naradzie starszyzny, Leora może zostać wśród nich. Kobieta zaprzyjaźnia się z Gull, która jest jej rówieśniczką. Z czasem Leora dowiaduję się prawdy, o swojej matce i zaczyna rozumieć, że to co jej mówiono o nienaznaczonych to same kłamstwa. 

Tylko, teraz trzeba się zastanowić, która strona mówi prawdę.

W drugim tomie poznajemy dużo nowych bohaterów, którzy w większości są dobrzy, jednak wyjątków nie mogło zabraknąć. Właśnie ci bohaterowie, mają wpływ na końcowe zdarzenia. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiego zakończenia i kilka minut po zakończeniu powieści nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić, gdyż koniec mnie zmiażdżył.


Powieść polecam każdej osobie, która lubi czytać takie książki. Mi się ta seria bardzo podobała i już nie mogę się doczekać kolejnej części!
 
Na zdjęciach możecie podziwiać tę piękną okładkę, którą posiada ta powieść. Chyba jest to najładniejsza okładka jak dla mnie. Te wszystkie grafiki tak pięknie się mienią, że aż chętniej się czyta!
 
CHCIAŁAM WAM SERDECZNIE ZAPROSIĆ NA MOJEGO BOOKSTAGRAMA! MOJA NAZWA TO WINDOFRENEWAL! AKTUALNIE CZEKA NA WAS TAM ROZDANIE!

Dziękuję za egzemplarz! 

 



13 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą recenzją. Może kupię sobie tę książkę w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  2. raczej nie mój gatunek, ale może być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że to seria książek - widać autorka nie miała miejsca w jednej książce, aby wszystko zmieścić, i stworzyła kolejną. :D Akcja książki nawet dość oryginalna, aczkolwiek nie wiem czy sięgnęłabym po tę książkę sama.

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękne okładki mają te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede mną wciąż pierwsza część :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka faktycznie wyjątkowo ładne zaprojektowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy tylko mnie okładka przypomina, jak by ksiązka była napełniona demonami? Jestem trochę dziwna .. XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Okładka bardzo ładna i recenzja jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  10. W okładce zakochałam się!:) Bardzo ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaintrygowała mnie ta książka. Z tą okładką to przyznam Ci rację, jest naprawdę ładna.
    Podoba mi się na Twoim blogu, obserwuję i zapraszam też do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekaweiła mnie ta książka. Okładka jest niesamowita.

    OdpowiedzUsuń