Hejka! Wreszcie mój zastój czytelniczy minął i przygotowałam dla Was recenzję "Rodzina Monet. Tom 2. Królewna. Część 2" autorstwa Weroniki Anny Marczak. Poprzednie części również recenzowałam na moim blogu, więc zapraszam do przeczytania. Egzemplarz dostałam od TaniaKsiazka.pl za co bardzo dziękuję. A teraz zapraszam do przeczytania mojej opinii o Królewnie.

Informacje o książce:
Autorka: Weronika Anna Marczak
Seria: Rodzina Monet
Tom: II część II
Liczba stron: 384
Wydawnictwo: You&YA
Opis książki:
Główna bohaterka to piętnastoletnia Hailie Monet, zwyczajna nastolatka, która pewnego dnia w wyniku wypadku traci mamę oraz babcię. W wyniku tej tragedii jej życie ulega diametralnej zmianie. Dowiaduje się, że ma starsze rodzeństwo, pięciu braci mieszkających w Stanach Zjednoczonych. Opuszcza dom w Wielkiej Brytanii i trafia do luksusowej willi w Pensylwanii. W kolejnej odsłonie przygód Hailie lepiej poznaje swoje rodzeństwo, pokonuje różnice charakterów, a także oswaja się z nowym, luksusowym życiem. Przezwyciężenie początkowych rozbieżności między nastolatką a jej braćmi sprawia, że "Królewna. Rodzina Monet. Tom 2. Część 2" to opowieść, w której Hailie może na nich w pełni liczyć. To ważna wiadomość, bo w nowej części tej historii ich wsparcie będzie bardzo potrzebne, gdy młodsza siostra spotka na swej drodze poważne niebezpieczeństwo.

O autorce:
Weronika Anna Marczak - absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Po studiach wyjechała do Hiszpanii. Tam powstał pierwszy tom serii Rodzina Monet. Przesiadywanie z laptopem, czarną kawą i czekoladowym croissantem w jednej z barcelońskich kawiarni stało się wtedy jej tradycją. Pisanie kontynuowała w Wiedniu, gdzie przeprowadziła się, żeby zacząć nową pracę w branży krypto. Poza tym uwielbia podróże, wymiany kulturowo-językowe i kuchnię wegetariańską.
Dwa poprzednie tomy bardzo mi się spodobały. „Królewna. Część 2” również wpadła w moje gusta. Cała seria bardzo mnie wciągnęła i nie mogłam się oderwać od czytania. Wszystkie części były cudowne, jednak mam wrażenie, że każdy kolejny tom jest coraz lepszy. Autorka umiejętnie prowadzi fabułę, w takim kierunku, aby nie było nudno czy monotonnie. W tej części Hailie dowiedziała się trochę więcej o swojej rodzinie, jak i poznała nowego członka swojej rodziny. Ojciec dziewczyny również opowiedział jej pewną historię, o której nie miała pojęcia. Wydarzyło się również coś, co Hailie zapewne zapamięta do końca życia, ponieważ znalazła się w poważnym niebezpieczeństwie.

Hailie stała się w tej części bardziej pewna siebie i owinęła sobie wokół palca swoich braci. Chłopcy również bardzo jej pilnują, jednak już nie są tacy toksyczni, jak w poprzednich tomach. Wydaję mi się, że zmienili się pod tym względem. Opiekują się nią i bronią przed niebezpieczeństwami. Hailie czuje się swobodniej w ich obecności. Jestem również bardzo ciekawa jak rozwinie się wątek przyjaźni między Hailie a Leo. Chciałabym, aby pozostali przyjaciółmi. A może taki jeden kandydat, jednak będzie brany pod uwagę. Zapewne tylko ja chciałabym takiego obrotu wydarzeń, jednak warto mieć nadzieję.

Jestem ciekawa, co przygotowała dla Czytelników autorka. Nie mogę się doczekać kolejnych tomów, które już za niedługo zostaną wydane! Zerknijcie również na stronę TaniaKsiazka.pl ponieważ znajdziecie tam inne książki młodzieżowe w rewelacyjnych cenach!


Brak komentarzy