Witajcie Czytelnicy! Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją ostatniego tomu serii Flaw(less) autorstwa Marty Łabęckiej. Dwa poprzednie tomy były ciekawe i jestem fanką twórczości Marty Łabęckiej. Oczywiście nie mogłam odpuścić sobie trzeciej części, ponieważ opowiada ona historię dzieci bohaterów z dwóch poprzednich tomów. Swój egzemplarz dostałam od Księgarni TaniaKsiazka.pl za co dziękuję!

Informacje o książce:
Autorka: Marta Łabęcka
Liczba stron: 464
Tom: III
Wydawnictwo: beYA!
Opis książki:
Josephine i Chase to szczęśliwe, zakochane w sobie małżeństwo, które po burzliwej przeszłości w końcu może zaznać chwili ukojenia. W dorosłość wkracza właśnie owoc miłości tych dwojga - osiemnastoletnia dziewczyna o imieniu Destiny. Destiny, znając historię miłości swoich rodziców, marzy o tym, aby przeżyć podobnie romantyczne uczucie. Poznajemy ją w momencie, w którym wraz ze swoimi rodzicami wyrusza, aby spędzić okres świąteczny w gronie rodziny i przyjaciół. Wśród nich jest jej dawny kolega z lat dzieciństwa, Alfie, który wyrósł już na przystojnego młodzieńca i to jego nasza bohaterka pragnie koniecznie zobaczyć. Sprawy jednak bardzo szybko zaczną się komplikować.

O autorce:
Marta Łabęcka - to studentka filologii angielskiej na jednej z uczelni w Poznaniu. Pisaniem zajęła się dla zabicia czasu i mocno ją to wciągnęło. Efektem jest seria “Flaw(less)”, która okazała się niezwykle udanym debiutem literackim. Pisze i publikuje także w internecie, a w przerwach obmyśla kolejne historie.
„Despite Your (im)perfections. Dotrzymaj złożonej mi obietnicy" to ostatnia część popularnej wśród młodzieży historii Josephine oraz Chasea. W tym tomie poznajemy córkę tych dwojga i to jej historia jest teraz przedstawiana. Oczywiście pojawia się w jej życiu chłopak, który był jej dawnym przyjacielem z dzieciństwa. Alfie to syn Archera i Camille, czyli przyjaciele Jose oraz Chase. Des od małego przyjaźniła się z Alfiem, jednak gdy chłopak stał się typowym bad boyem, trochę stracili kontakt. Jednak pewnego dnia, gdy Alf nie zjawia się na rodzinnej uroczystości, Des postanawia pojechać do jego mieszkania i przemówić mu go rozsądku. Niestety wszystko się komplikuje i historia zatacza koło.

Dwie poprzednie części pokochałam całym sercem. Były niesamowite nie tylko ze względu na fabułę, ale również wykonanie ich było rewelacyjne. Ucieszyłam się na wieść o ostatniej części trylogii Flaw(less). Tym bardziej, że ostatni tom jest o dzieciach bohaterów z poprzednich części. „Despite Your (im)perfections. Dotrzymaj złożonej mi obietnicy" również jest cudowna i wspaniała. Autorka wyśmienicie poprowadziła fabułę i wykonała dobrą robotę. Oczywiście dużo w niej namieszała, bo zdecydowanie nie będziecie się przy niej nudzić. Dla mnie ten tom jest najsmutniejszy ze wszystkich. Jednakże lektura jest zdecydowanie warta przeczytania i poznania historii Des i Alfa. Przygotujcie paczkę chusteczek, weźcie ze sobą kubek herbaty oraz kocyk, bo książka wciągnie Was od pierwszych stron i zakochacie się w niej. Cieszę się, że autorka tak poprowadziła tę historię, mimo tego, że książka była dla mnie smutna. Podobało mi się zakończenie, było dobre i szczęśliwe. Na pewno nie zapomnę tej historii przez wiele lat.

Na stronie księgarni znajdziecie inne książki obyczajowe w fajnych cenach.

Brak komentarzy