Hejka! Wczoraj z paczkomatu odebrałam paczkę, w której znajdowała się książka pani Małogorzaty Kapuściak pt.: "Dziewczyna w trampkach". Jest to aktualizacja poprzedniej książki. Mimo tego, że treść nie uległa większej zmianie, jedynie zostały dodane przemyślenia i wskazówki, aby czytelnik mógł zrozumieć przekaz i wyciągnąć własne wnioski. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o książce to zapraszam na recenzję!

Informacje o książce:
Autorka: Małgorzata Kapuściak
Liczba stron: 224
Opis książki:
Dziewczyna w trampkach wychodzi poza banały i sięga prawdy, by pomóc nastolatkom zmierzyć się z ich problemami. Ta książka to ponad 200 stron przeżyć i doświadczeń młodej dziewczyny, która nie boi się mówić prawdy o życiu. O tym, jak stanąć twarzą w twarz z rzeczywistością, wyjść z cienia, uwierzyć w siebie oraz wyciągnąć lekcje z bolesnych porażek. Jej przygody są pełne nadziei, wskazówek, inspiracji oraz wsparcia. Przede wszystkim uczą krytycznego myślenia i wychodzenia poza schemat.

Dziewczyna w trampkach jest prawdziwą towarzyszką w życiu i rozwoju. Wchodzi w dialog z nastolatkiem. Otwiera jego umysł na świat wartości, relacje z innymi, wdzięczność oraz wizję przyszłości. I najważniejsze - pomaga mu wyrazić SIEBIE.
Tak jak pisałam wyżej, treść książki została wzbogacona o przemyślenia i wskazówki. Autorka dodała również zadania, które pomagają uporządkować myśli i emocje, a także wspierają w rozwoju kompetencji, bez których w dorosłości ani rusz. Możemy również przeczytać słowa otuchy, które nam pomogą. W książce pojawiają się obrazki, które możemy sami pokolorować, tak jak nam pasuje. Okładka lektury również została zmieniona. Bardziej podoba mi się ta, niż poprzednia. Środek został lepiej wydany, jest bardziej kolorowo, przejrzyście i tak młodzieżowo.

Wracając do zadań, które autorka umieściła w swojej książce, cieszę się, że pani Gosia postanowiła je dodać. Są takim dopełnieniem całej książki. Trzeba się na chwilę zatrzymać i pomyśleć, aby je wykonać. Bardzo podoba mi się porównanie naszego życia do motyla. Autorka krok po kroku opisuje nasze życie zgodnie z etapami rozwoju motyla.

Autorka opisuje swoje wspomnienia z dzieciństwa, przy tym możemy wyciągać wnioski. Cała książka rozwija skrzydła i przekazuje, aby nie tracić wiary w życie i spełniać swoje marzenia. Bardzo dziękuję za książkę i polecam ją wszystkim nastolatkom, bo może im w jakiś sposób pomóc.

Jeśli jesteście zainteresowani kupnem tej książki to mam dla Was kod rabatowy! Na kod: wind20 dostaniecie -20%! Podoba Wam się ta książka? Może czytaliście poprzednią wersję? 






7 komentarzy:

  1. Myślę, że ta książka mogłaby mnie wciągnąć, chociaż na co dzień raczej sięgam po inne historie. Twórczości tej autorki nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tej książki w żadnej wersji, ale może rozważę zakup na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś nie wyobrażałam sobie innego obuwia niż trampki, także mam do nich wielki sentyment i chętnie sięgnęła bym po te książkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę chętnie zaproponuję mojej córce, powinna ją zainteresować, myślę, że szybko by się w niej odnalazła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię książki, które nie są suchą treścią. Te zadania, o których piszesz, na pewno warte są uwagi, chętnie zerknę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ta książka i bardzo chętnie ją sobie zamówię. Okładka jest przecudowna !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O proszę sam tytuł zachęca do przeczytania. A więc i ja się skusze. Bo to pozycja dla mnie..

    OdpowiedzUsuń