Witajcie Kochani! Co u Was słychać? Zbliża się koniec roku, więc mam teraz więcej czasu na czytanie książek, dlatego dzisiaj przychodzę do Was z nową recenzją. Dzisiejsza recenzja jest możliwa dzięki grupie wydawniczej FOKSAL, a dokładniej Wydawnictwu YA, ponieważ egzemplarz "Wybierz mnie" pochodzi właśnie od nich. Bardzo dziękuję za książkę i zapraszam na recenzję!

Informacje o książce: 
Autor: Beth Garrod
Liczba stron: 464
Wydawnictwo: YA
Opis książki:
Pełna humoru, wakacyjnego klimatu i miłości lektura, idealna dla miłośników Do wszystkich chłopców, których kochałam i Kissing Booth. Gorące lato, grecka wyspa, słońce na niebie – dla Meg wakacje nie mogły zapowiadać się lepiej! No, może trochę. Dziewczyna chciałaby zapomnieć o swoim pierwszym pocałunku, który był po prostu masakryczny. Dlatego wyznacza sobie misję: doświadczyć latem perfekcyjnego, filmowego, przyprawiającego o szybsze bicie serca pocałunku! Kiedy w jej życiu pojawia się więc trzech bardzo różnych chłopaków, wydaje się, że uda jej się osiągnąć cel. Droga do niego będzie jednak najeżona milionem kompromitujących sytuacji…

Historia opowiada o zwykłej nastolatce, która chcę zapomnieć o swoim pierwszym pocałunku, który był naprawdę tragiczny. Okazuję się, że jej tata musi wyjechać na służbowy wyjazd do Grecji. Rodzice Meg postanawiają, że Meg i jej siostra pojadą razem z nim do Grecji na wakacje. Dziewczyny się bardzo ucieszyły z tego powodu. W drugim tygodni ich wakacji dołączy do nich przyjaciółka Meg, z którą wymyśliły genialny plan. Meg na swoich wakacjach na greckiej wyspie będzie musiała wykonać pewną misję: musi doświadczyć latem filmowego pocałunku. Zanim do niego dojdzie, będzie musiała poznać oczywiście kandydatów. W taki sposób poznajemy trzech, a nawet czterech chłopaków, którzy mogą być potencjalnymi kandydatami. Oczywiście nic nie będzie takie proste, jak może się wydawać. Zanim dziewczyna wykona misję, będzie musiała zmierzyć się ze swoim życiowym pechem i wystąpią niespodziewane komplikacje, jednak będą one przezabawne.

Po przeczytaniu opisu tej powieści byłam pod wrażeniem i stwierdziłam, że muszę się przekonać, czy rzeczywiście całość jest tak dobra jak opis na tylnej okładce. I nie zawiodłam się! Powieść czytało się naprawdę rewelacyjnie i przyjemnie. Całość została napisana nastoletnim piórem, przez co szybko się ją czyta. Idealna na gorące lato, ponieważ wszystko rozgrywa się na greckiej wyspie. W lekturze nie brakuje przezabawnych wydarzeń i śmiesznych dialogów, przez co jest idealna dla nastolatków. Bardzo dobrze mi się ją czytało i w miarę szybko. Bohaterzy byli tak pozytywni, że aż nabrałam ochoty na to, aby poznać takich ludzi w prawdziwym życiu. Zostali przez autorkę idealnie wykreowani, mieli podobne poczucie humoru jak ja oraz emanowali pozytywną energią.

Główna bohaterka ma chyba jakiegoś wiecznego pecha, bo zawsze musi się coś wydarzyć i przeważnie są to śmieszne sytuacje, która dla niej są kompromitujące. Bardzo polubiłam Meg, bo jest naprawdę porządną dziewczyną i myślę, że zdecydowanie bym się z nią przyjaźniła w prawdziwym życiu. Przyjaciółka Meg, to typ zwariowanej nastolatki przy znajomych, jednak bardzo martwi się o swoją mamę, ponieważ ta przebywa w szpitalu. Jeśli chodzi o męskich bohaterów, to polubiłam każdego! Każdy jest inny, jednak mają to coś w sobie, że aż nie da się ich nie lubić. Zakończenie było dla mnie lekkim zaskoczeniem, bo trochę się go nie spodziewałam, jednak też go nie wykluczałam. Podsumowując, czytając „Wybierz mnie!” bawiłam się cudownie. Praktycznie cały czas się śmiałam, jednak był jeden moment, w którym musiałam powstrzymywać łzy. Polecam ją każdej nastolatce, która lubi właśnie takie klimaty. Książka spodoba się osobom, które polubiły „Do wszystkich chłopców, których kochałam” i „Kissing Booth”.

Jeśli jesteście zainteresowani tą książką, to teraz na stronie Wydawnictwa możecie zakupić ją za 29 złotych, więc to idealna okazja, aby się w nią zaopatrzyć i spędzić miło wieczór! 



10 komentarzy:

  1. Czytając Twoją recenzję wydaje mi się, że ksiązka mogłaby mi się spodobać. Lubię czasami poczytać coś właśnie takiego jak tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno znajdzie swoich zwolenników, taka lekka lektura na lato.

    OdpowiedzUsuń
  3. albo jestem za stara, albo to nie moje klimaty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obawiam się, że to już nie jest książka dla mnie, ale parę lat temu podejrzewam, że mogłaby mi się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam ostatnio za takimi książki bardzo mocno mnie męczą wiec tym razem sb odpuszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna okładka. Lubię książki z tego wydawnictwa, choć młodzieńcze lata mam dawno za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna cena za książkę. Myślę, że zagladne na stronę i zakupie . Napewno się nie rozczaruje..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa promocja, na pewno wiele czytelników się na nią skusi :) Ja jakoś nie czuje potrzeby przeczytania tej lektury

    OdpowiedzUsuń
  9. Tytuł chętnie podsunę córce pod rozwagę, właśnie teraz poszukuje takich klimatów czytelniczych, po egzaminach maturalnych i w trakcie tych na studia. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie sięgnę po taką lekką i przyjemną książkę. Myślę, że na wakacje jest wprost idealna.

    OdpowiedzUsuń