Hejka Kochani! Jak ten czas szybko mija! Dopiero co byłam w gimnazjum i zakładałam bloga, a już prawie jestem pełnoletnia i obchodzę dzisiaj czwarty rok swojego bloga. Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się, że tak długo pociągnę temat pisania bloga, ponieważ założyłam go impulsywnie. Jakoś za długo się nie zastanawiałam, czy go założyć, a może jednak nie, tylko po prostu to zrobiłam. Zdaję sobie sprawę, że moje początkowe wpisy były słabe. Wpisy były krótkie, a zdjęcia tragiczne, to jednak nie wstydzę się i nie zamierzam ich usuwać. Chcę mieć pamiątkę jak rozwijałam się w pisaniu, robieniu fotek czy również jak zmieniałam się fizycznie.

Prowadzenie bloga bardzo pomogło mi w życiu. Nauczyłam się wielu rzeczy, których zapewne nie mogłabym nauczyć się bez prowadzenia bloga. Dzięki własnej stronie internetowej zaczęłam wyrażać swoje własne zdanie na temat książek czy kosmetyków. Mogę dzięki niemu, recenzować rzeczy związane z kulturą koreańską, co jest dla mnie bardzo ważne, ponieważ interesuję się Koreą Południową i chciałabym kiedyś pojechać (na wycieczkę lub na stałe) właśnie do tego kraju. Również poprawił mi się styl pisania, teraz zwracam większą uwagę na zdania, które napiszę i czytam po kilka razy wpisy, aby były dobrze napisane. Rozwijam również swoje umiejętności w robieniu zdjęć. Odkąd pamiętam, zawsze lubiłam robić zdjęcia, jednak gdy założyłam bloga, to jeszcze bardziej podobało mi się, to że wymyślałam różne kadry. Teraz jestem dość wymagająca, jeśli chodzi o zdjęcia do postów. Muszą podobać mi się w 100% bo inaczej ich nie dodam. Postawiłam na jedną kolorystykę zarówno na blogu jak i na moim Instagramie. Myślę, że moje konto może sie trochę odznaczać, ponieważ zdjęcia lekko wpadają w kolor niebieski. Jest to jeden z moich ulubionych kolorów. 

Chciałam bardzo podziękować każdemu Czytelnikowi, ponieważ bez Was nie byłoby tego bloga. Codziennie wspieracie mnie poprzez wiadomości na Instagramie, czy w komentarzach na blogu. Dzięki Wam, wiem, że moje wpisy czytają inne osoby. Dziękuję również za zaufanie wszystkim firmom, które podjęły ze mną współpracę. Bardzo to docieniam i staram się wykonać swoją pracę w 100%. 

Podziękowania również kieruję do moich sióstr, które są dla mnie wsparciem. Gdy tylko mogą pomagają mi w prowadzeniu bloga. Mogę na nie liczyć w każdej chwili, czy to pomoc przy zdjęciach czy sprawdzenie posta, aby nie zawierał błędów. Nigdy nie zapomnę trzymania dywanu przez moją siostrę i mamę, abym mogła cyknąć jedno zdjęcie. Również chciałabym podziękować mojej przyjaciółce ze szkolnej ławki, że pomaga mi w wyborze ostatecznych zdjęć do posta. 



8 komentarzy:

  1. Gratuluję :) U mnie w tym roku będzie 5 lat, a odkąd piszę około 8 :) Prowadziłam bloga na innej platformie, ale została zlikwidowana i przeniosłam na blogera. Życzę Ci wytrwałości i sukcesów które sobie wymarzysz!

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 lata, wow, mi minie niedługo 3. To super, że masz takie wsparcie to na pewno dodatkowo motywuje do działania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wytrwałości bo chyba ona czasem jest potrzebna do posiadania regulernego bloga. Sama wiem że czasem naprawdę potrzeba czasu na jego prowadzenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cztery lata 😍 Gratulację piękna rocznica. Za pewne były momenty lepsze i gorsze, ale dobrze że jesteś dalej z nami. Życzę kolejnych czterech lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie, kiedy blogowa pasja wspaniale się rozwija, wiele się na niej korzysta. :) Gratulacje i dalszej satysfakcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego i kolejnych lat dobrego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Ja już sama nie wiem ile mój blog ma lat. Jakoś nigdy tego nie liczyłam. Ale chyba ma więcej niż 4 lata.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, 4 lata to już szmat czasu. Życzę kolejnych owocnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń