Witam Kochani! Ostatnio zamówiłam sobie dwie rzeczy na mojej ulubionej drogerii internetowej. Kupiłam sobie pędzel do podkładu oraz paletkę z Makeup Revolution. Zdecydowałam się na trochę inną kolorystykę, niż na początku chciałam, jednak nie żałuję mojego wyboru! Kolorki są naprawdę bardzo ładne. Zainteresowane osoby, zapraszam do wpisu! 
Na samym początku przejdę do tego, że tę paletkę kupiłam na stronie Cocolita i najczęściej tam kupuję kosmetyki, ponieważ jest tam naprawdę tanio! 
Cena tego produktu nie jest bardzo wysoka, ponieważ kosztuję jedynie 19,90 zł. Ja zapolowałam na promocję i dostałam tę paletkę za 13,90 zł! Moim zdaniem jest to rewelacyjna cena za piętnaście pięknych kolorów! 
Jak zapewne wiecie nie maluję się na co dzień, więc nie jestem specjalistką w malowaniu się, Jednak lubię od czasu do czasu wymalować się i gdzieś wyjść. Najczęściej maluję się na dyskoteki lub na jakieś większe okazję. Przy tym makijażu używam właśnie paletek od firmy Makeup Revolution. 
Gdy pierwszy raz ją zobaczyłam, od razu się w niej zakochałam, ponieważ kolorki, jakie są w niej zawarte są takie śliczne, że nie mogłam się powstrzymać i musiałam niektóre z nich zobaczyć jak wyglądają na oku. 

Paleta jest w brązowo-fioletowych barwach, niektóre cienie są matowe, a niektóre błyszczące. Muszę też powiedzieć, że bardzo łatwo je się nakłada na oko. Są trwałe. Pigmentacja również jest na najwyższym poziomie. Na stronie możemy przeczytać, że tą paletką możemy stwarzać liczne, modne i niepowtarzalne makijaże.  
Jeśli jesteście ciekawi tego produktu to serdecznie zapraszam na stronę Cocolity, tam znajdziecie zarówno tą jak i masę innych paletek, które na pewno Wam się spodobają! 

 W komentarzach napiszcie jakie lubicie paletki. 

15 komentarzy:

  1. Ciekawa ta paletka, cena niecałe 20 zł też ok. Myślę, że znajdzie wielu klientów. Może i ja się skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory nie dla mnie niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo intensywne kolorki, ale czasem taki makijaż dobrze na kimś wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś kolory nie przemawiają do mnie znacząco także nie dla mnie tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, niezła cena! Musze zajrzeć do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kolorki i cena też miłe zaskoczenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega! Zamówiłyśmy jedną bardzo podobną paletę właśnie od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem przyjemna jest jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kolorki <3 Takie karnawałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczna jest ta paletka! cudne kolory! <3
    ja bardzo lubię paletki od Revolution :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta marka ma naprawdę fajne kosmetyki, gdy zaczynałam interesować się makijażem uczyłam się właśnie na paletach makeup revolution i sleek :)
    Teraz te są już jakoś rzadkością i sięgam po inne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odważne kolory, rzadko się w takich widze :D

    OdpowiedzUsuń