Witajcie Kochani! Przez ostatni miesiąc nie miałam ochoty czytać żadnej powieści, zaczęłam kilka naraz, ponieważ myślałam, że to wina fabuły ale wina leżała po mojej stronie. Chyba mnie złapał kryzys czytelniczy… Jednak nie martwcie się! W tym miesiącu, znowu nabrałam ochoty na czytanie książek i specjalnie dzisiaj przychodzę do Was z recenzją niesamowitej książki, którą polubiłam od razu! Zainteresowanych zapraszam!



Bardzo się ucieszyłam, gdy w paczce znalazłam właśnie tę powieść, ponieważ opis, który wcześniej przeczytałam, bardzo mi się spodobał i wiedziałam, że to lektura dla mnie. Połączenie fantastyki i miłości. Jak zapewne wiecie, że pokochałam swoim całym serduszkiem powieści, które zawierają elementy fantastyki. Książka również posiada śliczną okładkę, która moim zdaniem jest bombowa. Tytuł powieści ma srebrny kolor i mieni się, jeśli patrzymy na nią pod dobrym kątem. Przedstawiona jest na niej rudowłosa dziewczyna, która jest główną bohaterką powieści. 

Książka opowiada o nastolatce, która marzy o dołączeniu do elitarnej frakcji bojowej. Jednak nie będzie to takie łatwe, jak sobie wyobrażacie. Tysiące godzin spędzonych przy nauce i morderczych treningach, które wymagają włożenia całej swojej siły. A wszystko po to, aby udowodnić, że jest się najlepszym. Na akademię przybywa co rok bardzo dużo osób, którzy mają takie same marzenie jak Ryiah, jednak tylko piętnaścioro uczniów może przejść dalej. Nasza bohaterka pozna przystojnego księcia o imieniu Darren, jednak on ją znienawidził od pierwszego wejrzenia. Jednak czy Darren nie pomylił tego z zakochaniem od pierwszego wejrzenia? Tego musicie się przekonać sami! 

Autorka książki skupiła się na opisach bohaterów, co moim zdaniem jest plusem, gdyż możemy lepiej poznać bohaterów. Gdy czytałam fragmenty opisów o głównej bohaterce, mogłam dowiedzieć się o niej mnóstwo rzeczy. Jakie posiada zalety, słabości lub o czym marzy. Ryiah i mnie łączy naprawdę wiele rzeczy. Tak samo jak ja, nie odpuszcza i dąży do spełnienia swoich marzeń. W chwilach słabości, nie poddaję się i idzie dalej. Muszę stwierdzić, że jeśli Ryiah naprawdę istniała byłaby moją najlepszą przyjaciółką, ponieważ czytając tę powieść doskonalę ją rozumiałam.



Jeśli chodzi o męskich bohaterów, to wolę już brata Ryiah niż księcia Darrena. Dlaczego? Bo sama nie wiem co o nim myśleć. Raz jest dla niej dobry, a raz podły. Koniec powieści trochę mnie uspokoił i nie jestem na niego zła, ale to drugi tom zadecyduję czy będzie na mojej liście ulubionych bohaterów. 

Oczywiście nie mogło zabraknąć złej osoby. W tej książce pojawiła się pewna zazdrosna dziewczyna, która będzie się mściła na naszej bohaterce. Ryiah nie podda się i będzie zwalczała za każdym razem jej głupie teksty zarówno żarty.
Bardzo polubiłam Alexa. Gdybym miała brata, chciałabym właśnie, aby był on taki jak Alex. Jest on świetnym przykładem dobrego brata. Zawsze pomagał swojej siostrze, nie ważne czy mógł on coś stracić, ważne było to, żeby ona była bezpieczna i szczęśliwa. 


,,Z nas dwojga Alex był tym spokojnym i pokojowo nastawionym bliźniakiem… chyba że chodziło o mnie. Wtedy kontrolę nad nim przejmował braterski instynkt i nikt, nawet ja, nie mógł go uspokoić’’


Cieszę się, że mogłam przeczytać tę powieść. Bardzo spodobały mi się dialogi między bohaterami, które czasem mnie rozśmieszały a niektóre sprawiły, że miałam łzy w oczach. Książka moim zdaniem jest wyjątkowa i bardzo ją polecam osobom, które lubią fantastykę z odrobiną wątku miłosnego.
 
Bardzo dziękuję Grupie Wydawczej Foksal za egzemplarz!












17 komentarzy:

  1. Fajnie tak dostawać książki, to na pewno. Dobrze, że Ci się podobała i w końcu natrafiłaś na coś, co dało się przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie czytam fantastyki, zupełnie nie odnajduję się w tych klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm myślę, że to ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. póki co niestety fantastyki nie czytam ! może i kiedyś będę miała zajawkę na ten gatunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na ciekawą. Może się na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie kręci mnie fantastyka, zarówno ta w książkach jak i w filmach

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za fantastyką, więc raczej nie sięgnę po tę pozycję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten gatunek, to chyba nie dla nas :) Polecę koledze z klasy na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś mi się wydaje że ta książka mogła by mnie pochłonąć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem nie moja tematyka, ale z pewnością jeśli ktoś lubi ten gatunek może okazać się całkiem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często mam że z początku książka mnie nie zachwyca z początku, ale czytając dalej zmieniam zdanie. Myślę że było by tak również z tą książką.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyka to nie moje klimaty w książkach - prędzej w filmach. Czytać wole inne gatunki.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie moja tematyka, choć wygląda ciekawie. Też mam blokadę już dłuższy czas do książek innych niż edukacyjne, byćmoże chodzi o to, że tych edukacyjnych mam tak dużo, że na pozostałe nie ma czasu (a co gorsza ja czas szkoły mam już dawno za sobą, ale chcę zmienić zawód) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie jakieś 10 lat temu z chęcią vbym po nią sięgnęła jednak teraz raczej wolę inne klimaty w książkach, które i tak rzadko czytam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety też mam blokadę książkową. Myślę, że najważniejsze to zrobić pierwszy krok i zacząć. :)
    https://fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. tej książki nie poznałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie czytałam jeszcze tej książki

    OdpowiedzUsuń