Hejka Kochani! Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją książki autorstwa Katee Robert. Swój egzemplarz dostałam od TaniaKsiazka.pl za co bardzo dziękuję.

Informacje o książce:
Autor: Katee Robert
Liczba stron: 432
Wydawnictwo: Uroboros
Opis książki:
Wydawało mi się, że on istnieje tylko w mitach... Sensacja Tik Toka! Współcześnie opowiedziana historia Hadesa i Persefony, równie grzeszna co słodka. Hades spędza życie w cieniu i nie ma zamiaru z niego wycho­dzić. Niespodziewanie jednak wpada mu w ręce Persefona, która szuka u niego ratunku. Kiedy Hades odkrywa, że dzię­ki niej może dokonać zemsty, której pragnął przez lata, pos­tanawia dziewczynie pomóc - za pewną cenę. Jednak z każdą kolejną nocą bóg ciemności coraz bardziej rozsmakowuje się w Persefonie i wreszcie gotów jest wyruszyć na wojnę z całym Olimpem, aby zatrzymać ją przy sobie...

Nie, nie i jeszcze raz nie. Strasznie nie podobała mi się ta książka. Totalnie nie w moim guście czytelniczym, a myślałam, że będzie to fajna książka, z którą spędzę miło wieczór. Niestety tak nie było. Fabuła ma bardzo wielki potencjał, ale wykonanie totalnie mi się nie spodobało. Przez co całość książki spadła w moich oczach. Zdecydowanie wolałabym, aby książka została napisana troszkę inaczej. Oczywiście to tylko moje zdanie, więc Wam może się ta historia spodobać.

Jedyną rzeczą, którą mi się spodobała, to bohaterowie. Persefona i Hades zostali dobrze wykreowani i przynajmniej to mi się podobało. Oboje mieli swoje charakterki i się uzupełniali. Cieszę się, że Hades został przedstawiony w takim świetle, w jakim został, czyli z mitów — straszny, a w rzeczywistości taki nie był. Książka może spodobać się osobom, które lubią fantastykę z bohaterami z mitów. Tutaj mamy przedstawioną historię Persefony oraz Hadesa. Mnie się osobiście nie podobała, jednak Wam może przypadnie do gustu. 

Chyba muszę wrócić do czytania młodzieżówek, bo ostatnio coś jestem wybredna co do książek.

Polecam zajrzeć na stronę TaniaKsiazka.pl gdzie znajdziecie inne książki fantastyczne, które zawsze są w super cenie!

Brak komentarzy