Hejka! Mam nadzieję, że Wasz dzień jest dobry. Przychodzę do Was dzisiaj z recenzją młodzieżówki, którą pewnie znacie, ponieważ ostatnio ten tytuł zrobił się dość popularny. A mowa tutaj o "All Of Yours Flaws. Przypomnij mi naszą przeszłość", jest to drugi tom historii Jose oraz Chase’a, która bardzo mi się podobała. Recenzję wcześniejszej części możesz przeczytaj TUTAJ. Swój egzemplarz dostałam od Taniej Książki, za co bardzo dziękuję!

Informacje o książce:
Liczba stron: 456
Tom: II
Wydawnictwo: BeYA!
Opis książki:
"All Of Your Flaws. Przypomnij mi naszą przeszłość" autorstwa Marty Łabeckiej to kolejna część bijącej rekordy popularności powieści "Flaw(less)". Główna bohaterka wraca do swojego rodzinnego miasteczka razem z narzeczonym. Wraca, ale nie jako niepewna, nieśmiała nastolatka, ale jako dorosła, pewna siebie kobieta. Będzie jednak musiała zmierzyć się z rodzinnymi problemami, targającymi ją uczuciami i emocjami, a co najważniejsze - ze swoją miłością sprzed lat: Chasem. "All Of Your Flaws. Przypomnij mi naszą przeszłość" to wciągająca pozycja na długie wieczory na łonie natury czy przy kominku z kubkiem herbaty. Autorka świetnie prowadzi opowieść, dzięki czemu czytelnik może prawdziwie wczuć się w historię głównej bohaterki i skupić swoje myśli tylko na fabule książki. Pozycja ta pozwoli na beztroskie oderwanie się od codziennych perypetii i problemów, jest wprost idealna na popołudniowy relaks.

O autorce:
Marta Łabęcka - jest studentką filologii angielskiej na jednej z poznańskich uczelni. Kocha języki obce prawie tak bardzo, jak książki i swoje koty. Przygodę z pisaniem zaczęła podczas wakacji ― zajęła się nim dla zabicia czasu i od tamtej pory nie może (ani nie chce) przestać tworzyć. W przerwach między pisaniem i publikowaniem w internecie wymyśla kolejne historie, które podbiją serca czytelników. Flaw(less) jest jej debiutancką powieścią.
Pierwszy tom kończy się tak, że Jose wyjeżdża za granicę na studia i zostawia Chase w Moreton. Drugi tom zaczyna się od tego, że Jose po sześciu latach wraca do Moreton. Na swojej drodze znowu spotyka  przyjaciół ze szkoły oraz mężczyznę, którego kochała. Na początku nie są z tego zadowoleni, bo Jose zostawiła ich i nie utrzymywała z nimi kontaktu. Do tego wszystkiego, ma narzeczonego, który do końca nie jest najlepszym kandydatem w oczach przyjaciół. Dziewczyna od zawsze żyła z myślą, aby zadowolić swoją matkę i ojca. Niestety oni nie brali pod uwagę tego, czego naprawdę Jose chciała.

Tak jak pisałam we wstępie, pierwszy tom był cudowny i chciałam jak najszybciej przeczytać kontynuację tej historii. Musiałam trochę poczekać, jednak w końcu udało mi się dorwać do tej powieści. I wcale nie żałuję, że musiałam czekać. Drugi tom jest również interesujący, co pierwszy, a może nawet bardziej. W każdym rozdziale coś się dzieje, przez co powieść nie jest nudna. Czytanie sprawiało mi radość i nie mogłam się doczekać, jak potoczy się życie tych dwojga. Jedyne co mi nie pasowało, to zachowanie Jose, o którym nie chce zbytnio wiele pisać, bo to spoiler. Jednakże w końcu postąpiła słusznie, więc koniec końców wszystko dobrze się skończyło. Przynajmniej tak jak chciałam. Z niecierpliwością czekam na trzeci tom, który będzie o córce Jose i Chase'a oraz Alfim (to syn Archera i Camille). Nie mogę się doczekać tego, co wymyśliła autorka.

Zapraszam również na stronę Taniej Książki, gdzie znajdziecie więcej książek dla młodzieży.

Brak komentarzy