Witam! Będzie to bardzo krótka recenzja gdyż powieść nie spodobała mi się i od razu mówię, że nie dotarłam nawet do połowy. Zapraszam!

,, Wietrzny wojownik" opowiada o wakacyjnej przygodzie, która niestety nie przypadła mi do gustu. Bohaterami tego opowiadania jest Magda i Robert, którzy nie są parą ale też nie przyjaciółmi. W sumie to nie wiem jak ich nazwać. W ich życie wtrąca się Iza, odważna i pewna siebie dziewczyna. Do Magdy przyjeżdża siostra, która się zmieniła i Magda to zauważa jednak nie chce nachalna.

Tak w skrócie napisałam Wam fabułę tej książki. To co mi się nie spodobało to na przykład styl pisania autora, fabuła też nie była fascynująca.

Podsumowując powieść nie spodobała mi się, dlatego jej nie skończyłam czytać. 


6 komentarzy:

  1. Hehe, no takiej opinii o książce jeszcze nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaka krótka recenzja! Uważam jednak, ze warto przeczytać książkę do końca. Być może na końcu byłoby coś co Cię zaskoczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka nie w moim typie. Też się na nią nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że powróciłaś do żywych! Zdrówka i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam okazję ją czytać i też nie doczytałam do końca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ją koniecznie przeczytać , wygląda super

    OdpowiedzUsuń