Hejka wszystkim! W dzisiejszym poście przychodzę do Was z kolejną recenzją. Tydzień temu dostałam paczkę niespodziankę od Wydawnictwa Czwarta Strona, a w niej znalazłam książkę pt: ,,Kłamczucha’’. Zapraszam do przeczytania dalszej części tego wpisu!

Bohaterką książki jest młoda, wysportowana osiemnastoletnia Jule West Williams. Ma ona krótkie blond włosy. Powieść zaczyna się jak Jule przebywa w kurorcie w Meksyku, spotyka tam pewną kobietę o imieniu Noa. Po zamienieniu kilku słów, dziewczyny postanowiły się spotkać wieczorem na quizy. Jule domyśla się, że to nie jest zwykła kobieta, która postanowiła się z nią zaprzyjaźnić. Bohaterka przed wieczorem wyprowadza się z luksusowego miejsca i daję łapówki każdemu kto może jej w jakiś sposób pomóc.

"Gdyby miała możliwość przeżyć swoje życie jeszcze raz, byłaby lepszym człowiekiem. Albo kimś innym. Byłaby bardziej sobą. Albo mniej sobą. Nie była pewna, ponieważ nie wiedziała już, kim w ogóle jest i czy w ogóle istniała jakaś jedna, określona Jule, a nie wiele jej wersji, które przedstawiała zależnie od kontekstu."



Tak jak pisałam w początku posta, dostałam tą książkę w formie niespodzianki. Jednak już wcześniej miałam z nią styczność. Gdy byłam w Empiku powieść zainteresowała mnie i miałam ją kupić, jednak coś mnie zatrzymało i nie kupiłam jej.

To pierwsza książka autorki E. Lockhart, którą miałam przyjemność przeczytać. Książka jest inna niż wszystkie powieści. Autorka inaczej napisała zawartość lektury. Moim zdaniem, jest to bardzo dobry pomysł. Czytam pierwszy raz taką książkę.

W pewnych momentach nie wiedziałam co jest prawdą, a co kłamstwem. Książka wciąga od pierwszego do ostatniego rozdziału. Jestem mega ciekawa innych powieści tej autorki.

W niektórych momentach ,,Kłamczucha’’ przeraża. Czasami czułam niepokój, bo bałam się co wymyśli bohaterka.



Jule jest bardzo tajemniczą bohaterką, skrywa w sobie wiele sekretów, które poznajemy tak naprawdę już na początku, ponieważ książka pisana jest od końca.

Czytając, doznałam bardzo wiele emocji. Bardzo lubię książki, które dostarczają czytelnikom wiele emocji. Książka daję do myślenia, i zmusza do pomyślenia na temat kłamstw.

Bardzo się cieszę, że mogłam przeczytać ,,Kłamczuchę’’. Dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona za egzemplarz! 


14 komentarzy:

  1. Fajnie, że miałaś okazję przeczytać tę książkę i Ci przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka nie w moim stylu ale recenzja bardzo dobrze napisana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Recenzja jak zwykle cudna! :) Widać, że sporo czytasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo tajemniczo napisana recenzja ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie że przypadła ci do gustu :

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc nie przepadam za takimi książkami, choć nie powiem zaciekawiła mni. Ważne, że jej czytanie sprawiło Tobie przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna recenzja, ale książka nie w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że książka udana! Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej książce, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tytuł książki nie jest zachęcający, ale chętnie bym przeczytała..;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię książki z takimi wątkami, na pewno przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna recenzja :) zachęcona jestem do przeczytania 😊

    OdpowiedzUsuń