Hejka kochani! W dzisiejszym poście pragnę zrecenzować Wam tusz do rzęs z firmy Rimmel.  Wszystkim chętnych, zapraszam do przeczytania posta!

Opis producenta: 
Tusz do rzęs Extra Super Lash Curved Brush Black umożliwia nałożenie nawet kilku kolejnych warstw i stworzenie różnych typów makijażu, od bardzo dyskretnego po mocny i wyrazisty. Perfekcyjnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Specjalnie opracowana szczoteczka pozwala na doskonałe podkreślenie rzęs. Trwały, utrzymuje się do 12 godzin. Kosmetyk przebadany oftalmologicznie.

Moja opinia: 

Według mnie jednym z nieodzownych elementów makijażu są rzęsy. Dobrze wytuszowane zwracają uwagę na oczy i optycznie je powiększają. Mój tusz marki Rimmel kupiłam za 15 zł na Cocolicie.  Maskara ta ma efekt pogrubiający i wydłużający, co idealnie podkreśla rzęsy. Trzeba wspomnieć, że rzęsy są rozdzielone po użyciu produktu, gdyż jest to indywidualne upodobanie każdej z nas. Niektóre lubią efekt rozdzielenia, a inne nie. Najważniejsze, żeby nasz tusz rzęs nie sklejał, gdyż wygląda to nieestetycznie. Maskara nie pozostawia grudek i jest trwała, a to bardzo ważne. Szczoteczka jest wykonana z włosia. Moim zdaniem, jedynym minusem jest zakończenie tej maskary bo zabiera się za dużo tuszu. Jednak pomimo tego małego mankamentu produkt jest godny polecenia, zwłaszcza za swoją cenę. 



Rzęsy wymalowane jedną warstwą:


Rzęsy wymalowane dwoma warstwami:

Rzęsy bez tuszu:




Piszcie w komentarzu czy ta recenzja zachęciła Was do kupienia tego produktu, a jeśli go używacie, jakie są wasze odczucia. Do zobaczenia!
https://www.facebook.com/%C5%9Awiat-widziany-oczami-Wiktorii-Blog-1497863090257101/ Instagram





11 komentarzy:

  1. Nie znałam tego tuszu, ale może skuszę się;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę po zdjęciach, że delikatny. Ja wole rozdzielony więc pomyśle o nim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze go zdecydowanie przetestować. Uwielbiam czasem takie cudowne delikatności. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że również skuszę się na test tego tuszu! Pozdrawiam i zapraszam
    https://maminetestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oczy do markowego tuszu. W oczach mężczyzny takie oczy robią niesamowite wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny efekt daje ta maskara, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super recenzja zdjecia z reszta też. Masz bardzo ładny kolor oczu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam tusz i jest bardzo fajny. Z twoja recenzja zgodzę się w 100 %. Bardzo podobają mi się twoje pierwszoplanowe zdjęcia, które zapewne robisz sama, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy tusz. Recenzja fajnie napisana, zachęciłaś do zakupu :) Fajnie, że są zdjęcia przed i po ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To mój ulubiony tusz. Używam go już dobrych parę lat. Czasem skuszę się na inny ,ale i tak później do niego wracam:)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń