Hejka moi drodzy! W dzisiejszym poście zobaczycie modne płaszcze na sezon jesienno zimowy. Zainteresowanych zapraszam, do rozwinięcia posta! 

  PŁASZCZ Z DOMIESZKĄ WEŁNY ( H&M -  279,00 ZŁ) 

 

PŁASZCZ OVERSIZE (ZARA - 499,00 Zł)

DŁUGI PŁASZCZ PELERYNOWY Z FLAUSZU ( ZARA - 399,00 ZŁ)

 WEŁNIANY PŁASZCZ ( BERSHKA - 199, ZŁ)

PŁASZCZ O KLASYCZNYM KROJU ( SINSAY - 139,00 ZŁ) 

(DEBEMHAMS - 415 ZŁ) 




PŁASZCZE ZE STRONY POLYVORE 




   

  To już wszystko na dziś! Który płaszcz podoba Wam się najbardziej?



https://www.facebook.com/%C5%9Awiat-widziany-oczami-Wiktorii-Blog-1497863090257101/ Instagram





8 komentarzy:

  1. Ja gustuję w długich, czarnych, prostych. Takich trochę tajemniczych, trochę eleganckich. Zapraszam do mnie :) https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten z Sinsay - super, ale jakość rzeczy z tego sklepu zazwyczaj woła o pomstę do nieba ;)
    www.emikol.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio szukałam płaszcza i kupiłam ostatecznie w Sinsay, mam nadzieję, że będzie dobrze sie sprawował. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam płaszcze jednak gustuje w klasycznych czarnych, sa moim zdaniem najlepsze.
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szary z H&M najbardziej przypadł mi do gustu, jednak brakuje mi w nim jakiegoś większego kołnierza :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy płaszcz najbardziej przypadł mi do gustu ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zestawienie płaszczy,najbardziej spodobał mi się Wełniany płaszcz z Bershki, cudny jest! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń