Cześć kochani! W dzisiejszym poście pokażę Wam jak wyglądałam na weselu mojego kuzyna. Serdecznie zapraszam! 

Paznokcie:

 W piątek o godzinie 15 udałam się do mojej przyjaciółki, aby mi je wymalowała. Postanowiłam wymalować je zwykłymi lakierami, ze względu na moją szkołę. 


Włosy:

W dniu wesela umyłam je swoim ulubionym szamponem do moich włosów mianowicie Gliss Kur (wersja różowa) i wysuszyłam je. Następnie używałam produktu do chronienia włosów i wyprostowałam je. 



Sukienka:




To już wszystko na dziś!
https://www.facebook.com/%C5%9Awiat-widziany-oczami-Wiktorii-Blog-1497863090257101/ Instagram





22 komentarze:

  1. Ładne paznokcie. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne paznokcie

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś bardzo ładną sukienkę. Naprawdę piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejsze paznokcie! <3
    Mam nadzieję, że wesela udane!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo eleganckie i dziewczęce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądałaś.
    Ugh ja wesel szczerze nienawidzę. A mam w czerwcu. Niby mógłbym na to nie iść ale niestety - wesele brata

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka! A paznokcie bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra paznokcie, sama sie wybieram jutro na manicure ;-P buzka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądałaś, a pazurki świetne :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj też stawiam na prostą fryzurę! A paznokcie piękne! :) Zaobserwowałam i zostaję z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest MEGA ! :D Zakochałam sie ... ♥♥♥

    Pozdrawiam
    Marti ♥

    www.simplyme.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. paznokcie piekne <3 sliczna sukienka! pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń