Hejka! Przychodzę do Was dzisiaj z postem dotyczącym rozpoczęcia roku szkolnego. Zapraszam, do rozwinięcia posta! 

Jest dzisiaj 4 września - czyli rozpoczęcie roku szkolnego 2017/18. Tak szybko zleciały te dwa miesiące wakacji. Był to czas odpoczynku i relaksu, który miał napełnić nasze mózgi energią na nadchodzące dziesięć miesięcy nauki. Dla mnie ten czas był wystarczająco długi i czuję się przygotowana na nowy rok szkolny. Nawet, gdy nie wyjeżdżałam, spędzałam czas na spotkaniach ze znajomymi i uważam, że nie był to czas stracony. Czytałam również książki, i oczywiście jeździłam na wrotkach. Dużo czasu spędziłam również na robieniu zdjęć na bloga. Teraz to się trochę zmieni, dlatego że nie będę mieć dużo czasu na pisaniu postów. Postaram się robić dwa posty w ciągu tygodnia. Życzę wszystkim niezapomnianego roku szkolnego! 




,,Nauka odmładza duszę.
Łagodzi gorycz samotności.
Gromadzi mądrość, która będzie 
Twym drogowskazem do starości''


Cieszycie się, że wracamy do szkoły? 



10 komentarzy:

  1. Cieszę się że wracasz do szkoły taką zmotywowana i gotowa do działania.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyszedłem do nowej szkoły, jest całkiem ok. Ale jednak wolałbym wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie wakacje były zdecydowanie za krótkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za życzenia, nawzajem! Mam nadzieję, że ten rok szkolny będzie niezapomniany nie tylko dla mnie, ale też dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i wzajemnie! :)
    Niby lubię się uczyć, ale naprawdę nie chciało wracać mi się jeszcze do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje zleciały mi strasznie szybko ale były świetne i nie zapomnę ich do końca życia! Powodzenia w szkole :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja rok akademicki zaczynam dopiero za miesiąc, ale jakoś nie przepadałam za początkiem roku szkolnego. Ciężko się było przez pierwszy miesiąc przyzwyczaić do porannego wstawania i szkolnych obowiązków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w nowym roku szkolnym :) Ja nigdy nie lubiłam rozpoczęcia szkoły :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że jeteś zmotywowania, teraz to piszę o dwa lata za późno, ale powodzenia w nauce! Warto się uczyć. Ja się uczyłem francuskiego z głupiej strony https://podstawyfrancuskiego.pl/ a potem się okazało że w przerzucili mnie w pracy i zarabiam 3 razy więcej pracując za granicą ;)

    OdpowiedzUsuń