Witajcie Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją ,,Geniusza. Przekręt’’. Zainteresowanych, zapraszam do dalszej części posta.

Bohaterami tej powieści są Rex, Tunde oraz Likaon. Są oni bardzo utalentowanymi młodymi ludźmi. Oto kilka zdań na temat każdego z nich:

REX:  szesnastolatek, który udowodnił, że jest najlepszym programistą na świecie. Rodzinę chłopaka deportowano ze Stanów do Meksyku, a jego oskarżono o kradzież setek terabajtów danych dla terrorystów.

TUNDE:  czternastoletni inżynier samouk z Nigerii. Podejmuje wyścig z czasem, aby ocalić swoją wioskę przed bezwzględnym wojskowym.

LIKAON: szesnastoletnia blogerka-szpieg, geniusz strategii, za którą chiński rząd wystawił list gończy. Będzie musiała ocalić ojca przed fałszywymi oskarżeniami o korupcję, za które ten może zapłacić najwyższą cenę.   



Bohaterowie próbują uciec z kraju, jednak nie jest to takie łatwe. Poszukują ich różne służby na świecie. Do tego w Internecie jest bardzo wiele informacji o ich, dlatego nie mogę swobodnie działać.

Udaję im się uciec do wioski Tunde. Tam realizują swój plan, jednak wszystko się komplikuję, gdy pojawia się ojciec Likaon, a po Rexa przylatuję Kiran z propozycją nie do odrzucenia.

Powieść bardzo mi się spodobała, już po pierwszej części wiedziałam, że kolejna będzie jeszcze lepsza. Styl pisania autora jest niesamowity. Bardzo szybko się czyta.


Nie jest to książka, w której występuję tylko programowanie, hakowanie, czy inne komputerowe spawy. W powieści również zawarty jest wątek miłosny, między bohaterami. Oczywiście mam tutaj na myśli Rexa i Likaona. Cieszę się, że autor rozwinął ich związek. 

Książkę polecam każdej osobie, która lubi powieści związane z programowaniem, hakowaniem itp. 

Dziękuję za egzemplarz! 









15 komentarzy:

  1. Nie często czytam takie książki, ale wygląda na ciekawą. Może się na nią skuszę w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę bardzo mnie zaciekawiła, jestem ciekawa jak to się rozwinie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie jest to moja bajka, dlatego tym razem sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta seria zainteresowała mnie jeszcze przed samą jej premierą. Mam nadzieję, że znajdę na nią czas. Wydaje się być ciekawa i oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tematyka nie moja, bohaterwie też raczej spoza mojego przedziału wiekowego, więc chyba tym razem sie nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciągle jeszcze przed lekturą pierwszego tomu, ale mam nadzieję, że seria mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka zdecydowanie nie dla mnie, ale jestem przekonana, że mojego ukochanego bardzo by zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z zawodu jestem informatykiem i z zasady nie czytam takich książek, bo sieją w nich takie bzdury, że mi mózg wywija na lewą stronę... jasne, fikcja fikcją, ale no bez przesady.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ciągnie mnie do tej książki kompletnie, chyba bym się w niej nie odnalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To raczej książka nie dla mnie, ale na pewno znajdzie swoich czytelników ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę te książki, to nie moja tematyka. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie klimaty, chętnie przeczytam jakąś książkę z programowaniem w tle, więc zapiszę sobie ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybko, zwięźle i na temat :) to lubimy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tym tytule. Myślę, że młodzieży może się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyrosłam już z takich powieści. Ok, da się je czytać, ale jakoś mnie nie przekonują do siebie ;) Ale jakbym miała te 15-16 lat, to może by było inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń