Hejka wszystkim! Dzisiaj kontynuacja recenzji Sagi Czasu Przemiany ,,Po drugiej stronie nieba’’ Zainteresowanych, serdecznie zapraszam!  

Pierwsza część książki bardzo ale to bardzo mi się spodobała. Wciągnęła mnie i zafascynowała. Podobnie było z drugim tomem tej serii. W paczce od wydawnictwa dostałam od razu dwie powieści. Bardzo za to dziękuję, ponieważ nie wiem jakbym wytrzymała bez kolejnej części.
Książka jest bardzo dobrze napisana, czyta się ją bardzo szybko i lekko. Kocham takie książki, ponieważ czytanie takiej powieści zajmuje mi znacznie krócej. Książka pobudza wyobraźnię, którą chętnie użyłam do wyobrażania sobie danych sytuacji.
Czytając tą lekturę nie zabrakło również emocji. Nie brakuje nowych, ciekawych zagadek, które mnie bardzo fascynowały.
Poznajemy w tej części kilku nowych osób, którzy mieszają w życiu pierwszoplanowych bohaterów. W pewnym momencie zawiodłam się na Łucji, z powodu jej decyzji.
Na początku książki obstawiałam z kim Łucja będzie. Osobiście myślałam, że będzie z Mikaelem. Czy dobrze obstawiałam? Przekonacie się jak sami przeczytacie tą niesamowitą książkę.
Drugi tom wciąga bardziej niż pierwszy to z pewnością jest pewne. Pojawiają się nowe tajemnice. Na niektóre nadal nie znam odpowiedzi, a chcę znać rozwiązania tych zagadek! Czekam na kolejne części!  
Dla mnie ostatnie rozdziały były najciekawsze. Informacja, którą przeczytałam powaliła mnie na kolana. Przez kilka kolejnych godzin myślałam o tym co właśnie się wydarzyło w życiu Łucji i Adama. Nie wiedziałam jak zareagować na tę nowinę. Gdy dotarłam do ostatniego rozdziału i przeczytałam ostatni akapit załamałam się. Byłam bardzo zaskoczona taką informacją, której się nie spodziewałam. To tak samo jak z niezapowiedzianą kartkówką! Miałam mętlik w głowie, trudno to opisać słowami, uwierzcie mi!
Jeśli macie możliwość przeczytania tej książki to serdecznie polecam, bo świetnie się czyta i bardzo szybko. Zapewniam was, że nie pożałujecie! 





Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Ciekawa recenzja! Być może kiedyś i mi będzie dane przeczytać tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej książki :) PS Świetna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście książka musi być ciekawa skoro budzi takie emocje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wydaje się być. To idealna lektura na wakacyjne wyjazdy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj lubimy bardzo takie tajemnicze książki! <3 Coś dla nas

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie gdy książki nas tak wciągają.lubie wtedy czytać wszystkie tomy w jednym ciągu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super recenzja może znajde kiedys czas na te wszystkie książki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz częściej sięgam po książki kilkutomowe :) Nie lubię jak historia bohaterów za szybko się kończy:)

    OdpowiedzUsuń