Cześć dziewczyny! Ostatnio pisałam również o pomadkach z Golden Rose. Tym razem będzie to recenzja innej pomadki - Golden Rose SOFT&MATTE Creamy Lipcolor numer 104. Zapraszam! 

Tak jak pisałam w poprzednim poście marka posiada naprawdę dużą gamę kolorystyczną. Cena za jedną pomadkę wynosi około 20 zł, w opakowaniu znajduję się 5,5 ml. 


Posiadam na razie jedną pomadkę z tej serii - numer 104.


Golden Rose nie zawiodło mnie opakowaniem pomadki. Również jest ładne jak u reszty produktów. W buteleczce znajduję się 5,5 ml. Na opakowaniu zamieszczona jest informacja ile powinniśmy używać pomadki. Po otwarciu produktu możemy jej używać aż 18 miesięcy. Jest to długi okres. 
Aplikator pomadki przypomina aplikator z matowych pomadek Longstay Liquid Matte Lipstick jednak jest trochę inny. Można powiedzieć, że jest lekko wychudzony.
Pigmentacja produktu jest zadawalająca, podobnie jak w pomadkach Longstay Liquid Matte Lipstick jedno przejechanie aplikatorem daje nam całkowite pokrycie. 
Pomadka utrzymuje się do 7 godzin, jednak przy spożyciu jakiegoś posiłku niestety musimy się pożegnać z efektem, który był na samym początku nałożenia produktu. Szminka niestety zostawia ślady na szklance. 
Formuła jest kremowa.
Sama nie jestem zwolenniczką malowania takimi pomadkami ust, lecz ten produkt nawet przypadł mi do gustu! 


Znaliście tą serię pomadek? Jeśli tak, koniecznie napiszcie w komentarzach!




19 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tych płynnych pomadek, ale wyglądają cudownie i mają ładne odcienie :)

    makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jakie te pomadki mają piękne odcienie! <3
    Nie testowałam ich jeszcze, ale uwielbiam produkty z GR. Jestem pewna, że niedługo i ja je przetestuje!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej jeszcze , ale formuła ich bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie słyszałam o tej wersji pomadek :) bardzo ładny kolorek!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na początku baaardzo mnie kusiły te pomadki, ale z czasem chyba się wyleczyłam ;) Już mam tak dużą kolekcję, że staram się ograniczać nowe nabytki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor pomadki, szkoda, że tak szybko się ściera po wypiciu/zjedzeniu czegos :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie słyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam ostatnio w drogerii te pomadki i zakochałam się! Niestety nie było mojego ulubionego odcienia i nie kupiłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne pomadki. Powiem tak- u siebie tego nie widzę, ale u innych jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej serii nie znam. :D Uwielbiam Golden Rose wiec skuszę się na pewno

    OdpowiedzUsuń
  11. Oni maja naprawde fajne pomadki i błyszczyki. Choc nie maluję ust, kiedyś się skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej serii nie miałam jeszcze żadnej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczyeiscie ze znamy 😊 kochamy pomadki GR i musimy się zdecydować na jakiś kolorek

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej serii nie miałam jeszcze żadnej pomadki ale nie jestem fanką szminek w płynie od GR

    OdpowiedzUsuń
  15. Te pomadki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam i są świetne,musze znowu sobie kupic.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadki prezentują się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że zostawia ślad i znika po zjedzeniu posiłku :(

    OdpowiedzUsuń