Cześć kochani! Otwieram pierwszą serię pytań od Was. Ten post będzie pojawiał się raz na 2 miesiące. Pytania możecie zadawać na moim sarahah oraz poczcie. 

1. Jaką rolę w twoim życiu odgrywa przyjaźń?
 - Dla mnie przyjaźń to jedno z najważniejszych uczuć człowieka, dlatego więc dużą rolę odgrywa w moim życiu.


2. Czy blog jest wstępem w pisarskim kształceniu się i czy chciałabyś kiedyś wydać własną książkę? Jeśli tak, to o jakiej tematyce, jakiego gatunku? 
- Po części tak, ponieważ przez pisanie postów w pewnym sensie kształcę się. Nie wykluczam, że kiedyś tam wydam swoją opowieść. Myślę, że będzie to tekst o nastolatkach i ich życiu codziennym.


3. Jaką rolę w twoim życiu odgrywa muzyka?

- Wielką, bardzo wielką!


4. Jeśli mogłabyś zadecydować o tym, ile będziesz rodzeństwa, czy będzie starsze czy młodsze i czy brat/ siostra, jaką opcję być wybrała? Czy chciałabyś mieć bliźniaka? 
- Chciałabym mieć dwójkę rodzeństwa (tak jak teraz) tylko, że dwóch braci. Jeden starszy drugi młodszy.


5. Skąd czerpiesz inspiracje na posty?

- Dużo tematów na posty przychodzą mi do głowy, gdy słucham muzyki.


6. Skąd pomysł na założenie bloga?

- Jakiś czas temu zapragnęłam podzielić się z kimś moimi licznymi spostrzeżeniami i doszłam do wniosku, że założenie bloga będzie idealnym rozwiązaniem.


7. Czy twoja rodzina wie, że prowadzisz bloga?

- Tak, wiedzą.


8. Wyobraź sobie, że jesteś kotem, jak masz na imię?
- Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale bardzo podoba mi się imię Feliks.


9. Czy potrafisz rysować?

- Zależy co mam narysować. Najbardziej wychodzą mi rysunki z martwą naturą.

10. Jakiego koloru są twoje oczy? 

- Moje oczy są koloru zielonego. 

 
Za dwa miesiące kolejna część O&A! Kto nie może się doczekać? Resztę pytań możecie zadawać pod tym postem w komentarzach. Zachęcam też do polubienia mojego fanpage tego bloga :) 


4 komentarze:

  1. Czy nikt Cię nie hejtuje z powodu bloga? :) pytanie do Q&A

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy chciałabyś założyć kiedyś kanał na YT? pytanie do Q&A :)
    Bardzo dobry post! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię oglądać Q&A można się wiele dowiedzieć o autorce bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać Q&A, można się wiele dowiedzieć o drugiej osobie !:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń