Hejka! Jakiś czas temu byłam na małej sesji zdjęciowej, więc dzisiaj przychodzę do Was z rezultatami tej sesji. Będzie to post ze stylizacją. Dawno takiego wpisu nie było, więc jeśli będziecie chcieli to postaram się robić je trochę częściej. Nie przedłużając zapraszam Was na post ze stylizacją.


Na sobie mam ubraną długą miętową sukienkę, którą dostałam od mojej sąsiadki. W sumie za często w niej nie chodzę, ponieważ jest trochę prześwitująca. Jest to drugi raz jak ją założyłam. Pierwszy był w moje piętnaste urodziny (12.08). Sukienka ma bardzo ładny kolor i fajny materiał. Jej minusem jest właśnie to, że trochę prześwituję, ale tak to jest cudowna. 



 Na nogach mam sandały, więc tego dnia muszę Wam powiedzieć, że było gorąco, jednak bardzo wiało. Sandałki są już dwuletnie także nie powiem Wam ile kosztowały, ale na pewno kupiłam je w CCC.


 Dodatkami do tej całej stylizacji były kolczyki, które recenzowałam już je wcześniej. Moim zdaniem dodają one tej stylizacji elegancji i uroku. Idealnie komponują się z całością. Dostałam je od sklepu LaVivre.


 Drugim dodatkiem jest bransoletka, którą dostałam od Wydawnictwa Videograf. Dołączyli oni ją do paczki, w której znalazłam swój patronat ,,Inne niebo''. Jest ona w kolorze miętowym, więc idealnie pasuję do sukienki.




 To już cały post! Jak Wam się podoba stylizacja?


16 komentarzy:

  1. Całość bardzo fajnie, sukienka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka <3 Kolczyki również bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja. Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja. Sukienka ma prześliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor cudownie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy i interesujący post. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny kolor, choć nie noszę tego typu sukienek. Mam jedną i to w dodatku wściekle różową.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja <333 No i strój. Bardzo gustowny kolor i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, skoro sukienka prześwitująca to w sam raz na plażę nad morzem 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wyglądasz bardzo dziewczęco! Super są te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki są rewelacyjne!! Sama bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne zdjęcia! <3 bardzo ładna biżuteria

    OdpowiedzUsuń