Cześć kochani! Przepraszam, że mnie nie było prawie miesiąc. Jednak dzisiaj mam czas, więc pokażę Wam trendy mody wiosna-lato 2018. Zapraszam! 

Zanim postanowiłam zrobić ten post oglądnęłam kilka pokazów modowych, poczytałam inne artykuły. Ta wiosna i to lato będzie bardzo kolorowe. Zobaczymy nie tylko powracające lata 80, lecz dołączą także początki lat 90, które były kolorowe z nutką szaleństwa.

TRENDY WIOSNA LATO 2018

- PASTELE 

H&M 


H&M


H&M

-KRATA

MOHITO


MOHITO
-GROCHY

 FOREVER 21 


CHANNEL

-PASKI


FOREVER 21


RESERVED

-FALBANY 

RESERVED

-CEKINY


FOREVER 21


FOREVER 21



Jeszcze raz bardzo Was przepraszam, że długo nie było żadnych postów. Jak wam się podobają ubrania, które wybrałam z tych stron? Moim zdaniem będzie to kolorowy okres. Piszcie w komentarzach, co wam się podoba.






13 komentarzy:

  1. Fajne są te trendy na ten rok wiele z nich mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie kreacje, podoba mi się ta w kratę czerwona, prosta to co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Grochy, paseczki i cekiny- to co lubie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję że tej wiosny będę bardzo szaleć z modą😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! Większość tych rzeczy bardzo mi się podoba i mam wrażenie, ze będę często odwiedzać sklepy ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pastele! Tak samo jak kratę, bardzo chciałabym sobie kupić sukienkę w kratkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wygrywają pastele i grochy <3 Przecudne te stroje *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre trendy do mnie przemawiają, aczkolwiek tylko niektóre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham pastele i fajnie, że będą modne. A co do falban to jakoś nie przepadam. Super post kochana ! Pozdrawiam, Naciaka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się te stylizacje, zmotywowałaś mnie abym wybrała sie w koncu na jakies wiekrze zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. hey dear...
    i really like your fashion,it's so amazing clothing,i love it.thanks Dear for sharing awesome photograph....

    https://www.lukhidiamond.com/LOOSE-DIAMONDS

    OdpowiedzUsuń
  12. paski - to co kocham! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń